Nå som vi har blitt så mange her inne synes jeg det begynner å bli vanskelig å følge med på alt som popper opp. Ønsker dere alle lykke til og at spirene deres sitter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har veldig lyst og skal prøve så godt jeg kan Er ikke i noen andre norske grupper.Og flere vil det bli, forhåpentligvis Du fortsetter å følge med eller?
Man trenger heldigvis ikke å svare på alt ei heller lese alt Håper du ikke forsvinner Var det sånn at du var fra england?Har veldig lyst og skal prøve så godt jeg kan Er ikke i noen andre norske grupper.
Oppvokst i norge men gått på den internationale skolen og det miljøet der Er ikke altid så flink til å formlere meg på norsk Men det er jo her jeg bor så vil være med i en norsk gruppe denne gangenMan trenger heldigvis ikke å svare på alt ei heller lese alt Håper du ikke forsvinner Var det sånn at du var engelsk?
Sånn ja, så spennende da! Syns du er utrolig flink til å skrive norsk jeg! Så det må du ikke tenke på!Oppvokst i norge men gått på den internationale skolen og det miljøet der Er ikke altid så flink til å formlere meg på norsk Men det er jo her jeg bor så vil være med i en norsk gruppe denne gangen
Hehe takk. Kan snakke det flytende men ikke fult så God på det skriftligeSånn ja, så spennende da! Syns du er utrolig flink til å skrive norsk jeg! Så det må du ikke tenke på!
Det merkes ikkeHehe takk. Kan snakke det flytende men ikke fult så God på det skriftlige