Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Etter å ha vært kvitt kvalmen en stund så har den nå kommet tilbake. Er så fortilende. Har ikke vært så dårlig med noen av mine andre 3 barn. Klarer ikke bøye meg da blir det værrre. Noen som har noen gode råd her.
Ingefærkapsler du får kjøpt på apoteket (mot bilsyke) kan være til hjelp. En blir frarådet å kjøpe de som en kan få kjøpt på helsekost når en er gravid da disse ikke er testet av statens legemiddeltilsyn.
Jeg har et godt råd....(håper jeg.. hi hi) på apoteket får man kjøpt armbånd som trykker på et bestemt punkt på armen... Jeg brukte det på jenta mi i forige uke, skulle til Danmark og måtte ta den stooore båten, he he..... hun hadde disse på seg begge veier og ble ikke syk, og det pleier hun og bli.... men på de står det at de også skal hjelpe mot kvalme i svangerskapet, du bare setter de på når du føler deg syk, eller går med de hele tiden........ HEEEEEEEEEEEELT genialt...