Blitt klar gjort idag!!

Vårskatter

Glad i forumet
MAI 2013
Vært på sykehuset for klargjøring til keisersnittet i dag. Så nå kan mandagen bare komme :)
Ikke helt sikker på om jeg ser frem til søndagskvelden da :/ Fått med klyx som gubben må sette og en sprøyte som jeg må sette på meg selv. Akkurat det ser jeg ikke helt frem til, siden jeg ikke liker sprøyter :/ Men men får vel bare bite tenna sammen og få den satt.

Masse lykke til :) Hva dissa mannfolka må gjøre for oss ;) Sprøyta klarer du med glans! :)

Så spennende:D sprøyten går nok helt fint:) flink mannen då som må sitte klyx på deg;)

Så spennende! Ikke mange dagene igjen før du har lillegullet i armene dine :D Lykke til ;)

Så spennende :) masse lykke til :)

masse lykke til :)

Masse lykke til :) Hva dissa mannfolka må gjøre for oss ;) Sprøyta klarer du med glans! :)

Hehe :) Ja du kan så si. Tror han ser mer frem til det enn meg for å si det sånn :p Men godt han ikke fikk panikk når han fikk beskjed om att det blir hans jobb å sette den :)

Hehe :) Ja du kan så si. Tror han ser mer frem til det enn meg for å si det sånn :p Men godt han ikke fikk panikk når han fikk beskjed om att det blir hans jobb å sette den :)

Haha! Veldig forståelsesfull da :) Hadde sikkert fått med meg gubben min på det, men tror kanskje det hadde kommet litt protester :P

Haha,aldri i verden om mannen her hadde gjort det:P lykke til,dette går kjempebra!:D tror nok du kommer til å være spent søndagskvelden;)

Her var han bare sånn: jaja, det er klart vi skal og sånn når jm sa att det ble hans jobb å sette den :)

Ja, tror jeg kommer til å kjenne godt på spenningen på søndagskvelden. Og spent på om jeg i det hele tatt får sove.

Så spennende :) Sprøyte?

Back
Topp