Blitt innkalt til legespesialist...

K <3 tærten

Flørter med forumet
...på sykehuset når jeg er 15+2 - er det fordi jeg venter tvillinger?
Sa også til legen min at jeg ønsket å søke KS denne gangen og usikker på om det kan være grunnen til timen. Kanskje ringe og høre. Trodde ikke man fikk tvillingoppfølging før etter ordinær ultralyd egentlig.

Kanskje det er ks-samtale? Jeg fikk ikke beskjed om det da jeg skulle ha to. skjedde "naturlig" hos oss, husker ikke om det er ivf hos dere? Da vet jo sykehuset om det, så kanskje dere får ekstra oppfølging allerede? :)
Teit at det ikke står grunnen i innkallelsen :/

Nei, ikke ivf, men pga hormonstimulering via privat gyn. Så sykehuset visste ikke at vi ventet tvillinger før legen min sendte henvisning om ordinær ultralyd og tvilling-oppfølging som hun kalte det. Av andre som har fått tvillinger har jeg bare fått inntrykk av at alt var som med en frem til ordinær ultralyd og etter det tar sykehuset over kontrollene.

Står absolutt ingenting i henvisningen - bare tid og sted og at legen min har henvist meg. Ringer 2. januar og hører hva som er grunnen til timen jeg. Jeg får oppfølging av min gyn (privat) og har time der 2. januar og hadde også tenkt til å booke inn en siste kontroll der før ordinær som er om 4,5 uke, men hvis sykehuset "tar over" så er jo ikke det vits.

Back
Topp