Blitt gravid på pergo..

Lille Mille

Gift med forumet
Er det noen av dere, eller noen dere kjenner som har blitt gravide på pergo? Og hva slags kur måtte dere gjennom før spiren satt??

(Kan hende noen har spurt før, men har ikke fått det med meg jeg.. [8|])

Fortell gjerne hvor mange sykluser dere tok Pergo før det ble en spire ut av det, eller om det ikke ble noe ut av det.

Ingen som har brukt Pergo her inne nei.. Heldiggriser!!! [8D]

joda,det er flere som har blitt gravid....jeg er i min første pergo kur,så vet ikke enda....krysser fingra..
men...hat selv en tråd om dette...[;)]

Da går jeg og ser på din tråd jeg da.. hvis jeg finner den [;)]

Hehe, her var Pergoen så effektfull at det holdt å bare hente den på apoteket og ha den i skapet. Ble gravid før eg fikk begynt å ta de, og resultatet ligger nå og sover så søtt i vogna si[;)]

første gang eg fikk pergo så var det me meg som med tjukkebollepus, eg henta den og før eg fikk brukt den så vart eg gravid [:D] resultatet er ei aktiv lita prinsesse på 2 år [:D] no har eg gått på enkel pergo en gang, uten resultat..men fikk stabil mens i d minste...

Enkel kur, første kuren. [:)] 

sto først på enkel kur en mnd. ble så satt på dobbelkur.. Fikk da i gang egen syklus og ble gravid på fjerde syklus. Nå med andremann satt den på 2. forsøk uten hjelp[:D]
Lykke til.. Det er så spennende

*Dytt, dytt* [:)]

Jeg er nå gravid for andre gang på pergo. Har bare fått dobbel kur begge gangene å spiren kom til oss på 2.forsøk begge gangene.[:)]

Bruker Metformin for PCOSen, og det er mer effektivt for kvinner med PCOS enn Pergo. Så jeg "slipper" det ja, men ikke frodi det er så lett for meg å få barn...

ORIGINAL: Cherry Chapstick

kan du ikke lage et alternativ for oss som vil se svarene bare?
jeg lurer også :)

trykk på "vis resultat" under avstemmingsknappen... Det kan du forøvrig gjøre på alle avstemninger...

ORIGINAL: Fru Riskorn

ORIGINAL: Cherry Chapstick

kan du ikke lage et alternativ for oss som vil se svarene bare?
jeg lurer også :)

trykk på "vis resultat" under avstemmingsknappen... Det kan du forøvrig gjøre på alle avstemninger...

Dæven, den har jeg aldri lagt merke til før faktisk. hehe. takk for tipset [;)][:D]
da lærte jeg noe i dag og.

Back
Topp