Blitt gravid mens du ammer?

Mkh

Blir kjent med forumet
Er det noen her som har blitt gravide ikke så lenge etter fødsel og fremdeles ammer? Mini blir 5 mnd nå neste uke, og ammer enda. Mens er nå 5-6 dager forsinka, og er plutselig blitt så sykt kvalm og trøtt. 2 dager på rad der jeg har sovnet på sofaen med mini på meg mens storebror har vært i samme rom (veldig unormalt meg) Skal såklart kjøpe test i morgen. Dere som har blitt det, merket dere at dere var gravide?

Er det noen her som har blitt gravide ikke så lenge etter fødsel og fremdeles ammer? Mini blir 5 mnd nå neste uke, og ammer enda. Mens er nå 5-6 dager forsinka, og er plutselig blitt så sykt kvalm og trøtt. 2 dager på rad der jeg har sovnet på sofaen med mini på meg mens storebror har vært i samme rom (veldig unormalt meg) Skal såklart kjøpe test i morgen. Dere som har blitt det, merket dere at dere var gravide?
Hørt om noen som har blitt det ja! Ta en test :joyful:

har aldri amma selv, men har hørt flere som har blitt gravide. husk du har eggløsning før første mens ;) så ikke alltid lett å vite når syklus er igang igjen

Ja vet at eggløsningen er her selv om jeg ammer, så det er jeg fult klar over :happy: Lurer helst på hvordan symtomene var/er på di som er blitt gravide, og om det føltes likt ut som når du evt ikke ammet :happy:

Jeg er gravid nå, og ammer! Men han er over året da :happy: har blitt gravid de siste gangene mens jeg ammet. Merker normale symptomer som førstegang jeg ble gravid. Men merker at det er litt sårere å amme nå da. ;)

Jeg ble gravid da datteren min var 6 mnd og jeg ammet henne døgnet rundt. Men da hadde jeg fått igjen mensen da hun bare var 3 mnd.

Jeg fikk mensen igjen når han var to mnd her. Men merker liksom ikke noe spesielt ved amming, at det er ømmere liksom. Men har så mange andre tegn som ved di to forrige svangerskapene mine, spesielt med at jeg er så sykt kvalm og trøtt :singing::depressed: Nei for kjøpe en test i morgen, da er jeg vell ca en uke over tiden.

Jeg fikk mensen igjen når han var to mnd her. Men merker liksom ikke noe spesielt ved amming, at det er ømmere liksom. Men har så mange andre tegn som ved di to forrige svangerskapene mine, spesielt med at jeg er så sykt kvalm og trøtt :singing::depressed: Nei for kjøpe en test i morgen, da er jeg vell ca en uke over tiden.
Spennende! Oppdater oss i morgen da :joyful:

Tørr ikke å juble helt enda, testen viste veldig svakt, også tok jeg den ikke på morgenurin. Men mer symptomer idag enn i går da, plutselig skikkelig ømt å amme og masse stikkinger i brystene :happy: Så har ett lite håp da. Ny test i morgen tidlig :joyful:

Tørr ikke å juble helt enda, testen viste veldig svakt, også tok jeg den ikke på morgenurin. Men mer symptomer idag enn i går da, plutselig skikkelig ømt å amme og masse stikkinger i brystene :happy: Så har ett lite håp da. Ny test i morgen tidlig :joyful:
Spennende! :love7 Gleder meg til å høre hva testen sier i morgen :D

Å så spennende!

Sniker fra april gruppen. Jeg er gravid og ammer, men sønnen min er nå et år. Den største forskjellen er at jeg ikke har ømme pupper denne gangen, bortsett fra såre brystvorter under ammingen som begynte rundt 6+1

Back
Topp