Blitt gravid med ukjent donor

En tråd i 'Vi som er gravide med donorbarn' startet av Ønskeengenluring, 5 Jun 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ønsker meg regnbue baby Andre møte med forumet

Termin i januar 2022.
    Godt for meg å lese at flere har valgt å få baby med donor .
    Man blir sett litt rart på og får 101 spm så jeg syns det er ugreit å fortelle det .
    Jeg sier det kun til de jeg stoler på.
    Hvem som er faren er jo en privat sak uansett
    Jeg er 37 år blir 38 år før baby kommer og bor alene med min fine hund som er vant til barn .
    Gleder meg kjempemasse og håper alt går fint og uten komplikasjoner
    Blir gjerne kjent med andre kommende mammaer ! Kanskje vi til å med kan få til et barsel treff . Hadde vært koslig
    Fin lørdag videre fra meg

• Hjertelig Hjertelig x 6
  2. :)Solsikke:) Forumet er livet JuniJubel2021 Desemberskattene 2014 Januarlykke 2019

Gratulerer som gravid og kult du følger drømmen din om barn:) her har jeg far til barna våre men hadde gått samme vei dersom jeg ikke fant partner

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. Ønsker meg regnbue baby Andre møte med forumet

Ja vi må følge drømmene våre og det viktigste er jo at barnet er ønsket og elsket

4. :)Solsikke:) Forumet er livet JuniJubel2021 Desemberskattene 2014 Januarlykke 2019

ja og barn som blir til på denne måten er i aller høyeste grad ønsket:)

• Hjertelig Hjertelig x 3
  5. Gråspurv Flørter med forumet

Gratulerer masse :Heartred
    Så koselig. Å få baby alene med donor er faktisk veldig fint :Heartred
    Noen i familien min var ikke begeistra, men når babyen er der så blir det bra likevel. Folk har mest meninger når man nettopp har sagt at man er gravid :rolleyes:

Min nr 2 er laget sånn. Hadde jeg visst det jeg vet nå hadde jeg gått for nr 3 også på den måten.
    Men det ble alså hjemmelaget samboer-baby på meg som nr 3 istedet :)

• Uenig Uenig x 1
  6. LilleGrevling Betatt av forumet Marshmallows 2022

Jeg er glad for at det finnes muligheter for enslige, før var det jo kjempe vanskelig både for enslige og lesbiske, så jeg er glad for at ting går framover, håper surrogati blir lovlig i Norge også etterhvert!

jeg ville bare vært stolt av valget mitt om jeg var deg, det er så mange utrolig flinke aleneforeldre, selv om jeg er sammen med barnefar, har jeg ingen garantier i femtiden for at vi lever sammen eller at begge lever, hva er forskjellen liksom :Heartred barnet vil uansett vite at det er elsket :)

7. Krissi_84 Andre møte med forumet

Hei så hyggelig! Jeg blir 37 i november og har termin i februar. Ønsker også gjerne å bli kjent med noen i samme situasjon Jeg blir gjerne med på barseltreff!

8. Ønsker meg regnbue baby Andre møte med forumet

Babyen døde i spontanaborten 10+ 2 på vei .

Jeg er blitt gravid igjen nå . Og er redd det skal gå galt . TERMIN i mai 2022

• Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden