Blitt en sikkelig frysepinne.

Millus321

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg som egentlig er veldig varm av meg har blitt en sikkelig frysepinne etter at testen viste positiv.
Hendene mine er iskalde og armene nuppete.
Våkner om natta at jeg fryser, noe som er veldig ulikt meg.

Er det flere som er blitt frysene av seg?

jeg er litt motsatt! jeg fryser vanligvis om nettene men nå er jeg bare varm! men på dagen fryser jeg enda;)

jeg er litt motsatt! jeg fryser vanligvis om nettene men nå er jeg bare varm! men på dagen fryser jeg enda;)

Det er jo egentlig det jeg har hørt; at mange blir veldig varme av seg når de er gravide.
Men jeg er sikkelig kald, rød på nese tippen er jeg blitt også ser jeg hihi.

Det er jo egentlig det jeg har hørt; at mange blir veldig varme av seg når de er gravide.
Men jeg er sikkelig kald, rød på nese tippen er jeg blitt også ser jeg hihi.
hehe, rod på nesa ja... bare ingen tror du er blitt alkoholiker hehe;) tenk det kvalm og rød på nesa... hoff... dårlig humor :P

hehe, rod på nesa ja... bare ingen tror du er blitt alkoholiker hehe;) tenk det kvalm og rød på nesa... hoff... dårlig humor :p

Også helt ekstremt trøtt oppå der igjen, ja for jeg er nesten så trøtt at jeg snøvler her. tihi.
Kanskje jeg bare burde holde meg inne likeså greit, for å unngå sånne misforståelser ;)

Jaaaa jeg fryser ;) brrrrrrrrr

Jeg har alltid vært varm, men nå er jeg kaldere, særlig på hendene, de er konstant kalde!!

Mulig fordi man ikke er like aktiv som vanlig, man sitter mer når man er trøtt/sliten og kvalm..? Jeg gjør i hvertfall det, og fryser veldig fort nå!

Jeg er veldig varm av meg, og er det fortsatt. Våkner og er typ febervarm klokka alt-for-tidlig....
Men: Jeg er kald på magen, og det kjennes nesten ut som jeg har kald væske inni magen. Litt vanskelig å forklare, men jeg kjennes kald ut i magen der man kjenner at man blir varm når man drikker kakao....

Forrige svangerskap smelta jeg vekk, måtte stå i altandøra å lufte meg konstant, svette som en gris!! gravid på sommeren, og jeg klarte ikke sola! Da sa jeg ALDRI mer !! Da hadde jeg termin i november :P Og nå har jeg i okotober..... haha... Meeen til nå har jeg vært en frostpinne jeg også, så håper jeg kan være litt mer frostpinne på sommeren, skal til tyrkia en uke.... :p

Fryser selv, men plutselig er jeg varm ;) skrur opp og ned varmen hele tiden

Samme her, jeg er til vanlig en veldig varm person som helst vil ha minusgrader på soverommet. Men nå fryser jeg heletiden og det må være lit varme på soverommet ellers får jeg ikke til å sove siden jeg blir bare liggende å fryse.

Back
Topp