Blitt deprimert

Godis

Elsker forumet
Maiblomstene 2017
Har bare lyst å høre/bli overbevist om at det blir bedre. Ble dumpet dagen etter unnfangelse, og føler meg så liten og alene.. griner panisk mange ganger hver dag.

Det blir bedre!! Etterhvert som tiden går kommer det til å føles mer virkelig at din lille skatt er på vei, og du kommer klare dette fantastisk selv :) ❤️ vil ikke pappaen være en del av babyen eller skal dere dele på alt? Vet at det føles mørkt ut nå og at du føler deg alene, men du kommer sterkere ut av dette!❤️

Det blir bedre til slutt! Det som har skjedd er utrolig kjipt og jeg kan forstå deg veldig godt at du er deprimert, men med tiden så vil alt bli bedre. Sender deg en god og lang klem :Heartred

“Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.”

Tusen takk dere <3 klemmer

Føler at lykken ikke e like stor når jeg ikke har noen å dele den med, er kun bekymret og lei. Har mistet 4-5 ganger før, så er nok det som er hovedgrunnen for at jeg er panisk.. tror jeg.. off så mye som foregår i hodet..

Han ønsker å være en del av babyen sitt liv, men han bor 7 timer unna meg så blir ikke mye til stede..

Sniker: Dette var leit og lese. Men jeg kan nok garantere deg en ting ❤ Når du får lille i dine armer, og forstår at det er deg og lille fremover, så vil du føle en følelse som er så stor og overgår alt annet. Det er ikke alltid den kommer med en gang, men den kommer ❤ Har du snakket med lege eller jordmor om dette? Kanskje du kan få litt støtte gjennom tiden.

Ja det tror å håper jeg <3 men samtidig skremmer det meg at jeg kan gå i mange måneder å føle me så ensom å føle på den panikken. Ikke fått kontakt med jordmor enda, og legen min mener at alt ordner seg ved å gå tur. Når er det egentlig vanlig å snakke med jordmor?

Ja det tror å håper jeg <3 men samtidig skremmer det meg at jeg kan gå i mange måneder å føle me så ensom å føle på den panikken. Ikke fått kontakt med jordmor enda, og legen min mener at alt ordner seg ved å gå tur. Når er det egentlig vanlig å snakke med jordmor?
Sjekk opp med nærmeste helsestasjon, i min kommune kan man snakke med jordmor når som helst etter positiv test.

Sender deg en stor klem :) Ser at vi bor veldig nært hverandre, så om du skulle trenge noen å prate med/møte for å snakke om dette så er det bare å sende meg en pm.

Sender deg en stor klem :) Ser at vi bor veldig nært hverandre, så om du skulle trenge noen å prate med/møte for å snakke om dette så er det bare å sende meg en pm.
Tusen takk. :-* tviler jeg tørr, men skal sende deg en pm om jeg får ekstra mot en dag :)

Back
Topp