Blitt avhengig av sprit..

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Til å vaske henda med[:D]

Fikk en liten flaske av sjefen når snuppa fikk diare for å prøve unngå smitte på den måten da..er fra Midelfart merket, ser gele aktig ut, lukter sprit og tørker fort opp[:)] Føler meg så ren på henda etterpå så nå bruker jeg det hele tiden, etter do besøk, bleie bytte, røkepause, før/etter matlaging osv...skal kjøpe mer sånne [:D]

De er kjekke, hvert fall til reise.

Men jeg blir så tørr i huden av de, så jeg kan ikke bruke så mye.

haha ble bekymret for deg der et øyeblikk[:D][:D]

hehe e ikkje bra å overdrive med spritbruke da. kan få veldig tørr hud av den å eksem.

Hehe.. kjenner til den følelsen! Hadde sånn her også! Men så fikk jeg tips om at man da bryter ned de naturlige bakteriene.. Ehm, kanskje ikke det, vanskelig å formulere seg men..[8D] At det ender med at man blir lettere syk (i lengden) fordi man ikke blir vant med bakteriene rundt seg og sånn[:D] Haha.. så elendig jeg er på å forklare!

ORIGINAL: lykkeligmamman

haha ble bekymret for deg der et øyeblikk[:D][:D]

Hehe...[:D]

Ikke spesielt glad i vanlig sprit[8D][:D]

Effektivit middel, men det tørker fort ut hendene....[;)]
Har jobbet i Helsevesenet, der brukes det jo hele tiden....Og hendene blir tørre[8D]

bli så tørr på hendern av d i.... brukte d etter kvært bæsjebleieskift når i jobba på barnehagen bare...
men sikkert kjekt å ha når ungan e sjuk ja...

ORIGINAL: Junemamma

hehe e ikkje bra å overdrive med spritbruke da. kan få veldig tørr hud av den å eksem.

bruker det ca 50 ganger om dagen på jobb.. har ikke tørre hender.. derimot får jeg det av vanlig håndvask..

ORIGINAL: Choice

Hehe.. kjenner til den følelsen! Hadde sånn her også! Men så fikk jeg tips om at man da bryter ned de naturlige bakteriene.. Ehm, kanskje ikke det, vanskelig å formulere seg men..[8D] At det ender med at man blir lettere syk (i lengden) fordi man ikke blir vant med bakteriene rundt seg og sånn[:D] Haha.. så elendig jeg er på å forklare!

Får vel i meg nok bakterier fra ungene jeg nusser på[8D]

Men spesielt etter bleie bytte når ho har diare og etter røk osv føler jeg meg mye renere og lukta blir borte[:D]

Får kutte ned litt kanskje[8D]

ORIGINAL: Dollface

bruker det ca 50 ganger om dagen på jobb.. har ikke tørre hender.. derimot får jeg det av vanlig håndvask..

Vanlig vann og såpe er pyton[:'(] såpe legger seg under ringene mine og der ender jeg med å miste hud og bli sår..[:'(]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Effektivit middel, men det tørker fort ut hendene....[;)]
Har jobbet i Helsevesenet, der brukes det jo hele tiden....Og hendene blir tørre[8D]

ORIGINAL: *Isabella*

De er kjekke, hvert fall til reise.

Men jeg blir så tørr i huden av de, så jeg kan ikke bruke så mye.

kjøpe de som er fra magic home. de skal ikke tørke ut hendene. jeg har syyykt tørre hender og jeg kan bruke de uten at jeg blir tørrere..

Her finner du de...
http://www.magichome.no/modules/module_131/templates/product_template_category_1.asp?strParams=1%231%231%231%231%236&iCategoryId=8&iShowAll=0&iInfoId=0&iPreview=0&strMenuArr=
ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Den jeg bruker er Midelfart merket..har ikke blitt tørr av den i det hele tatt[:)]

ok men det varierer vel litt fra person til person hvor mye sprit hendene tåler.

ok men det varierer vel litt fra person til person hvor mye sprit hendene tåler.

I den vi bruker på sykehjemmet der jeg jobber er det tilsatt et eller annet stoff som gjør at huden ikke skal tørke ut.. Den spriten man kjøper i dagligvaren som heter Rene hender ellernoe, er det ikke nok sprit.. så man blir ikke tilstrekkelig ren slik man blir av "institusjonssprit".. Iallefall det vi har blitt fortalt på skolen.. om det stemmer aner jeg ikke.. [:)]

I den vi bruker på sykehjemmet der jeg jobber er det tilsatt et eller annet stoff som gjør at huden ikke skal tørke ut.. Den spriten man kjøper i dagligvaren som heter Rene hender ellernoe, er det ikke nok sprit.. så man blir ikke tilstrekkelig ren slik man blir av "institusjonssprit".. Iallefall det vi har blitt fortalt på skolen.. om det stemmer aner jeg ikke.. [:)]

Tror den heter det den jeg bruker..lukter sprit og tørker opp fort..holder for meg[:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Tror den heter det den jeg bruker..lukter sprit og tørker opp fort..holder for meg[:D]

duger for hjemmebruk ja.. bruker den etter bleieskift jeg også - men på jobb holder den ikke.. [:)]

ORIGINAL: Rebecca85

duger for hjemmebruk ja.. bruker den etter bleieskift jeg også - men på jobb holder den ikke.. [:)]

Jobben blir nok noe annet ja..nå jobber ikke jeg med mennesker og må være ren på hendene[:)] Føler meg mer ren med den enn såpe etter bleie skift og hendene tørker ikke sånn ut som med såpe[:D]

Jeg spriter meg også 50 ganger pr dag på jobb(institusjon), uten å bli tørr på hendene. Hvor kan jeg kjøpe spriten, hvor stor er flaskene og hvilken pris?

Back
Topp