Blir..

Nitho

Elsker forumet
Blir dere veldig trøtte og slitne av medisinene? Hjelpes.. jeg er sååå trøtt og sliten om dagen.
Uansett tid på døgnet kan plutselig en trøtthet komme over meg og jeg kunne bare lagt meg ned å sove
der jeg står og går. Øyelokkene blir blytunge og jeg snøvler nesten når jeg snakker. Må kjempe for å holde
øynene åpne. Litt flaut på jobb og slikt.. hehe.

Hehe. ok. Godt å høre at det ikke bare var meg. I dag orket jeg ikke å stå opp før langt over kl 12.
Var på besøk hos et vennepar en kveld og jeg satt helt bortreist i sofaen. Fikk ikke med meg samtalene i det hele tatt.
Hadde nok med å holde meg våken. [:D] Jeg er veldig godt selskap om dagen.

ORIGINAL: *dreamer*

Jeg er også kjeeempetrøtt! Selv etter 10 timers søvn er det så vidt jeg klarer å komme meg opp[:-]

Ja det kjenner jeg igjen. [:'(]

ORIGINAL: *dreamer*

Jeg er også kjeeempetrøtt! Selv etter 10 timers søvn er det så vidt jeg klarer å komme meg opp[:-]

haha,signerer denne[;)]
ble sinnsykt trøtt av synerala,godt jeg snart er ferdig nå[8D]

jeg var og er knall trøtt hele tiden ( er sprayer). etter en dusj er jeg helt utslitt og øynene vil bare falle sammen.

jeg ble også kjempe trøtt,la meg tidlig for og klare meg på jobb.føle det ble bedre når jeg begynte på sprøytene[;)]

Hehe. ok. Da er det ihvertfall ingen tvil om at det er sprayen sin skyld. Litt flaut da, er på besøk hos folk og sitter å halvsover i min egen lille verden.
Gått på sprøyter siden onsdag, ikke merket noe særlig bedring på trøttheten enda. Hodepinen er fortsatt tilstede også.
Hatt litt murringer i magen da, det er nytt etter sprøytestart.

Back
Topp