Blir vist ei jente her også :-D

og terminen blir 22. Juli :-D så ble flyttet en uke tilbake. Og på tidlig ul fikk jeg en uke frem, så set var litt forskjell. Men får jo bare se an når det nærmer seg, for jeg vet når jeg hadde el! Flere som har blitt satt såpass tilbake?

Men var ei frisk jente vi venter <3
Pappan ligger på sykehuset og ville ikke vite hva det ble, han ville at jente vår på snart 5år skal fortelle han det når hun kommer på besøk når han blir flyttet hut igjen :-D
Hun er i ekstase over at det kommer en lillesøster, da det var dette hun hadde bestilt sa hun :p
 
Gratulerer så mye med ei jente :)
 
Det har ikke vært så stort avvik i tid for min del, men fem dager er mer enn jeg trodde. Jeg vet tidspunktet for eggløsning, og at det ville betydd en syklus på 23 dager, men på ultralyd i går fikk jeg termindato som om jeg skulle hatt en syklus på 28 dager (som "normale" folk). Dette basert på hodestørrelsen. Hadde termindatoen blitt basert på lårbeinets lengde ville det stemt med 23-dagers-syklusen. Men hodet er det mest riktige å basere det på. Siden jeg har loggført eggløsninger og slikt i forkant av graviditeten ble jeg litt overrasket over at terminen blir nesten en uke senere enn beregnet. Jeg trodde egentlig fostrene vokste likt frem til halvveis i svangerskapet, men de er vel like unike som andre folk, og vokser litt her og litt der. :) Uansett er det vel noen uker fra eller til når det kommer til stykke, men jeg håper jeg slipper å gå mye på overtid. Er utålmodig allerede. :p

Utrolig koselig at storesøster får fortelle far hva slags kjønn det blir! Det er sikkert stas! :)
 
Det skjønner jeg godt :)
Når skal dere besøke han?
Håper han kommer til sykehuset her vi bor iløpet av helgen. Han er på Ullevaal nå. Så håper alt går Som det skal så de kan flytte han snart <3 Jeg kjører innover til Ullevaal om dagen, og har da pass til Dattern vår.For Ikke vits at hun skal se han som han er nå, og han orker ingenting enda <3 men har hvert lott fremgang i dag ved å gå litt og sitte på en stol :-D
 
Håper han kommer til sykehuset her vi bor iløpet av helgen. Han er på Ullevaal nå. Så håper alt går Som det skal så de kan flytte han snart <3 Jeg kjører innover til Ullevaal om dagen, og har da pass til Dattern vår.For Ikke vits at hun skal se han som han er nå, og han orker ingenting enda <3 men har hvert lott fremgang i dag ved å gå litt og sitte på en stol :-D
Det gjør godt å vite at han blir bedre og bedre :)
Håper på rask bedring og at han får komme nærmere dere til helgen :)
 
gratulerer så mye med prinsesse nr 2 <3 god bedring til mannen din <3
 
Back
Topp