blir vi ikke så mange fler

venter nr 2

Glad i forumet
Så den første på februar 2011 har kommet inn med termin 1 feb..
Kan jo være fler som venter en stund med å melde seg inn på forumet også da...
syns det er få her i forhold til andre forum så det må vel komme inn fler [;)]

Siden jeg har termin 30 januar eller 1 februar. kommer jeg til å henge her og der....

blir nok sikkert flere! [:)] mange som ikke tester positivt så tidlig.. og sikkert mange som ikke melder seg inn før det har gått litt tid![:)]

så koselig da[:D] er vel litt ensomt der inne ennå [:D]

Ja det er det... hehe men jeg har så korte syklusser at legen har bet meg regne sykluss som 28 dager når jeg finner ut at jeg er gravid... for har bare 24-25 dagers sykluss... (har mistet 6 små)

Men fram til ul kommer jeg nok til å være mest her inne.... Siden tremina jeg kommer fram til er jo 30 januar... Men en vet jo aldri når ungen er ferdig baka og vil ut hehe

ORIGINAL: nadja1986

Ja det er det... hehe men jeg har så korte syklusser at legen har bet meg regne sykluss som 28 dager når jeg finner ut at jeg er gravid... for har bare 24-25 dagers sykluss... (har mistet 6 små)

Men fram til ul kommer jeg nok til å være mest her inne.... Siden tremina jeg kommer fram til er jo 30 januar... Men en vet jo aldri når ungen er ferdig baka og vil ut hehe

å så trist, 6 stykker[:(]
Håper at dette svangerskapet går bra for deg!!!
Kan jo være fler som blir flyttet, både til desember og februar så vi får vente å se til ordinær ul.. da kan alt skje[;)]

ja 6 graviditeter... dette er min 7 på 4 år [:(] så jeg hoppa ikke akkuratt av glede når jeg testet med den første gr testetn denne gangen...

ja 6 graviditeter... dette er min 7 på 4 år [:(] så jeg hoppa ikke akkuratt av glede når jeg testet med den første gr testetn denne gangen...

nei det er forstålig... må være nervepirrende[&:]
Som sakt.. håper denne har bestemt seg for å bli..[:D]        for deg.

Jeg har ikke testa enda jeg da, hehe, men er her litt allikevel.. Så får vi se til uka om jeg blir værende eller ikke [;)][;)]

Ja det er langt mindre her inne enn hva det er i dem andre forumene, kansje det er flere som kommer etterhvert[:)]

Jeg vet akkurat hvordan du har det, har mistet 4 ganger selv og fikk utredning for det..
Da dem fant ut at det egentlig bare var en liten bagatell som gjorde at jeg mistet hoppa jeg nesten i taket av glede[:)]
Dette er nå min 6. gang som gravid, jeg har en datter på 15mnd og håper det går bra den gangen her også..
Masse lykke til, håper spiren holder seg der inne[:)]

Der vil nok komme noen flere enda:):) Vi kommer til å bli en god gjeng skal du se:):) Når det faktisk går opp for meg at jeg er gravid (som det burde gjøre etter den digitale) så kommer jeg til å henge her inne ganske mye er jeg redd:) Er jo litt hekta da:) Og så gleder jeg meg til det har gått tre måneder og jeg kan komme ut av skapet:) Uansett, så testet jeg min første positive test på fredag med termin 24. januar så der kan nok komme noen flere:):)

ORIGINAL: tone86

blir nok sikkert flere! [:)] mange som ikke tester positivt så tidlig.. og sikkert mange som ikke melder seg inn før det har gått litt tid![:)]

Men syns det er koselig om vi ikke blir kjempemange her inne også jeg, da er det kanskje litt lettere å bli bedre kjent alle sammen [:)]

Tror nok en del venter til etter 12. uke :)

Så jeg tror det blir flere her :)

- Myth -

ORIGINAL: neselo

Men syns det er koselig om vi ikke blir kjempemange her inne også jeg, da er det kanskje litt lettere å bli bedre kjent alle sammen [:)]

jada det er sant![:)] det hadde jeg ikke tenkt på engang[;)]

Tror det kommer fler etterhvert. Ikke alle som har bodd her inne før de fikk flytte inn på terminforum vet du. Når de kommende mødrene får summet seg litt og begynner å leite etter informasjon på nettet kommer de nok til oss etterhvert. Så da får vi bare stå klare til å ta i mot dem med åpne armer [;)][;)][;)][;)]

ORIGINAL: neselo

jada det er sant![:)] det hadde jeg ikke tenkt på engang[;)]

syns også det er koselig om vi ikke blir hundrevis.. da er det så vanskelig å følge med på alle [:D][:D]

Back
Topp