Blir veromor endelig mor?

Ååå, så herlig!! Én ting er liksom å kjenne det romstere inni der, men det er noe heeelt annet å se og kjenne :D Hurra, så fantastisk! Vi er så heldige at jeg har ikke ord [emoji173]
 
Hei! Så hyggelig at du tenker på meg! Men, joda, alt er bra med meg :) Har bare hatt mye å gjøre i jula, og tiden har flydd sånn fra meg i det siste.. Så forumet har ikke fått så mye av min tid, dessverre.. Men nå tror jeg det roer seg litt :) Er alt bra med deg?<3
Jula har det med å være hektisk for de fleste :) men trivelig er det nå likevel :)

Godt å høre at alt er bra med deg og magen :) her går det opp og ned [emoji14] ene dagen tenker jeg ikke så mye på fødsel, og andre dager kan jeg bekymre livet av meg. Så håper at samtalen jeg skal ha med legen på sykehuset neste uke kan føre frem slik at jeg kan slappe av hele veien til mål :)
 
Så herlig at dere fikk se såpass mye av at hun levde inni der! Så koselig [emoji173]️
Artig å stikke innom på besøk når det er så lenge siden man har fått sett de små. Nå er det bare litt igjen, så er hun her :D

Ps: ikke bekymre deg over unormale hender, de er nok helt perfekte! Lange elegante fingre er jo sååå pent også. Hilsen meg som ble født med mini-fingrene til pappan min :p
 
Man får jo en formening om hvordan hun ser ut inni der selvom bildene ikke er de aller beste. Så kult! [emoji173] Åh, som jeg angrer på at vi ikke valgte 3D allikevel [emoji14]
 
Det er sant! Jeg synes jo det ser ut som at hu får nesa til far, og kanskje de store leppene også<3 Det var absolutt verdt det! Er det for sent nå, da? Er jo mulig å hive seg på en time sånn i siste liten :)
Neida, det er nok ikke for sent :) Det er mer det at vi egentlig har bestemt oss for å ikke bruke penger på det [emoji85] Kanskje jeg skulle luftet det for mannen [emoji14]
 
Back
Topp