Blir tullete!

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Ikke av baby, altså. Av gravemaskiner, lastebiler og et ukjent antall andre bråkete kjøretøy!

De bygger ut barnehagen, så da må de rundt vår tomt for å koble strøm. Og vi bor inn en blindvei som de må grave i.
De begynner klokka 7 hver bidige morgen, og noen dager jobber de til langt utpå kvelden.
På den trangeste delen av veien er det et digert hull, og midt mellom det og postkassestativet er det akkurat plass til en bil nå, hvis man er veeeldig forsiktig. I går var det en postbil som kjørte ned i begge hullene her.. (er ett ved innkjørselen vår også)
Når jeg kom hjem i sted sto det en diger lastebil og sperra hele veien igjen.

Knurr! Nå er jeg LEI! de har holdt på i flere uker allerede og er ikke halvferdige!
* æpp'n *

Huff! Vi har hatt gravemaskiner og lastebiler rett over elva i et år nå:-( Blir helt tappet av energi av all duringen. Skal bli godt med ferie snart:-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Huff! Huseieren her skal lage 2etg på huset sitt nå, og på lørdag kommer det lastebil som skal heise opp resverk, og den skal stå på plenen her, så vi får nok ikke vært så mye ute med storebror :/ Håper det går fort til det blir ferdig, blir nok ikke lett å få Emma til å sove ute da heller :/

Ja, det er ordentlig slitsomt. Gubben sa her om dagen at vi burde fått gratis barnehage et par måneder som takk. Vi har jo vært innesperra flere ganger i hele arbeidsdager, de vekker ungene og de har kappet bort trær som sto på vår tomt.

* æpp'n *

Huff, har bodd på og rett ved en byggeplass i snart to år, og støyen alene er nok til å gjøre meg smårar. Hadde jeg blitt hindret tilgang til mitt eget hus i tillegg hadde det nok tiltet for meg :)

Dere får ta dere en prat med barnehagen, kanskje de kan ordne noe for dere :) mulig de bare kan lage flere parkeringsplasser på tomten deres kanskje? Siden det først er graving hos dere likevel... Vil jo spare dere for litt stell av hage da ;)

Det er såning livet er. Ting skal fikses, bygges osv og ds vil det være irriterende for noe. Regner med dere vil barnet/barna inn i den barnehagen, og da er det jo i deres interesse og at den blir bygget på, så slipper dere å få avslag pga de ikke har plass til så mange unger...

Huff, har bodd på og rett ved en byggeplass i snart to år, og støyen alene er nok til å gjøre meg smårar. Hadde jeg blitt hindret tilgang til mitt eget hus i tillegg hadde det nok tiltet for meg :)

Dere får ta dere en prat med barnehagen, kanskje de kan ordne noe for dere :) mulig de bare kan lage flere parkeringsplasser på tomten deres kanskje? Siden det først er graving hos dere likevel... Vil jo spare dere for litt stell av hage da ;)
Hehe, vi har så stor parkeringsplass allerede at vi må leie en fyr med traktor for å brøyte snø på vinteren.:p og hagen min er hellig, den skulle helst vært enda større.:D

Han gravefyren gravde opp en stygg hekk som var ute av kontroll for oss, da. :)
Men er litt lei av den byggingen nå, ja. Før de begynte å grave her brukte de ansatte i bhg veien vår til parkering siden deres plasser var fulle av lastebiler.. de kommer vel tilbake når de er ferdige med å grave. Bhg er ikke ferdig før tidligst etter ferien..

* æpp'n *

Back
Topp