Blir sydentur på oss på søndag allikevel

mkrago

Elsker forumet
Pappaen min og stemoren min har invitert meg, min søster og våre menn og barn med på tur til Spania for å feire 60 årsdagen hans. Stemoren min har ordet det og leid et fantastisk flott og barnevennlig hus i nærheten av Alicante. Jeg har utsatt å bestemme om vi skulle dra nå til jeg hadde vært på kontroll på sykehuset i går. Både lege og jordmor var entusiastiske, ønsket oss en super tur og regner med at alt går supert. Jeg er 29+6 i dag. Vi blir 6 voksne og 3 barn mellom 4,5 og 1,5 år. Jeg hadde nok ikke reist alene med mannen og 2 åringen, veldig greit å vite at noen kan ta seg av 2 åringen hvis noe skjer.

Jeg har kjøpt solkrem og støttestrømper. Det er privat basseng og stort fint uteområde med masse leker til ungene.

Tips? Forslag? Tanker og ideer?

Vi har også badebleier, badesko, sandaler og solbriller til guttungen. Det er vaskemaskin der så trenger ikke så mye klær, tar også med bleier og våtservietter. Guttungen er ganske altetende men tar med leverpostei og skinkeost for sikkerhet skyld.
 
Herregud, jeg er skikkelig misunnelig!
Jeg hadde bare passet på å smurt meg godt så man slipper pigmentflekker og husk å drikk mye vann.

KOOOS DEG! :woot:
 
Shit, så deilig! Slenger meg på mozzarella her, HUSK SOLKREM!! Jeg var i Spania i påsken, var ute noen timer i en ikke så sterk sol, fikk godt synlig bh-skille på ryggen (!). Og jeg lå for det meste på ryggen og solte meg (hvorav jeg ikke gadd å ta ryggen.......).

God tur!!
 
Å, kos deg! Prøv å ikke bli for varm, det er ikke bra for verken deg eller baby. Og pass litt på hva du spiser, så du ikke blir dårlig.

Eller må du bare nyte det! :cool:
 
Pappaen min og stemoren min har invitert meg, min søster og våre menn og barn med på tur til Spania for å feire 60 årsdagen hans. Stemoren min har ordet det og leid et fantastisk flott og barnevennlig hus i nærheten av Alicante. Jeg har utsatt å bestemme om vi skulle dra nå til jeg hadde vært på kontroll på sykehuset i går. Både lege og jordmor var entusiastiske, ønsket oss en super tur og regner med at alt går supert. Jeg er 29+6 i dag. Vi blir 6 voksne og 3 barn mellom 4,5 og 1,5 år. Jeg hadde nok ikke reist alene med mannen og 2 åringen, veldig greit å vite at noen kan ta seg av 2 åringen hvis noe skjer.

Jeg har kjøpt solkrem og støttestrømper. Det er privat basseng og stort fint uteområde med masse leker til ungene.

Tips? Forslag? Tanker og ideer?

Vi har også badebleier, badesko, sandaler og solbriller til guttungen. Det er vaskemaskin der så trenger ikke så mye klær, tar også med bleier og våtservietter. Guttungen er ganske altetende men tar med leverpostei og skinkeost for sikkerhet skyld.

Noen flyselskap krever attest fra lege på at du er godkjent for å fly. Kanskje lurt å ta det med?
:)
 
Herregud, jeg er skikkelig misunnelig!
Jeg hadde bare passet på å smurt meg godt så man slipper pigmentflekker og husk å drikk mye vann.

KOOOS DEG! :woot:

Enig! Kunne drept for den turen der...
 
Ååååå Heldigen! Kjente det frista godt nå!

Koooos deg masse og slapp godt av :)
 
Ta med helsekortet ;)
Ellers høres det ut som en ganske fæl og ekkel tur du skal på altså, fysj ;)

Kos dere masse! ☀️
 
Kos deg og nyt turen :)
 
Goood tur, kos deg masse:D
 
Back
Topp