blir sprø...

NMT

Elsker forumet
Sitter og ser på barnevogner.. Er ikke lett å velge.

Jeg må kjøpe ny barnevogn etter 2 barn da den jeg har nå ikke er noe mer. Jeg hadde Basson roma til gutta mine, og har veldig lyst på den igjen. Var kjempe fornøyd. Men jeg er åpen for andre merker også. Men jeg er heller ikke interessert i å betalt i dyre dommer for en vogn.. Basson ligger på ca 5500 kr.

Hjelp.....

Det er jo så mange rare og stygge vogner...

Skjønner problemet ditt, er ikke lett å velge i denne barnevogn jungelen, Jeg har ei emmaljunga edge duo fra min første, og kommer til å ha denne til nr2 også, pluss ei søskenvogn da[:)] Kommer til å velge emmaljunga si søskenvogn og jeg da[:)] Jeg er virkelig en emmaljunga tilhenger og anbefaler det til alle, kunne ikke hatt en bedre vogn, selv om prisen er litt stiv da, jeg betalte vel 8500kr for vogna i fjor. Men absolutt verdt vær ei krone[:)]

Ikke så lett dette nei... Har sjekka litt jeg også og snakket litt med folk som jobber på diverse babybutikker. [8D] Hu ene dama fraråda meg å kjøpe vogn med 3 hjul på eller sånne bittesmå hjul som svinger siden det blir vinterbarn. Det er kjempegreit inne på kjøpesenter eller til å kjøre på asfalt med... men et herk å dra over snøen hvis det nå skulle være litt snø når man skal ut å trille. Så viktigste å tenke på når man skal kjøpe vogn blir hvor kommer man til å bruke vogna mest.

Jeg har fryktelig lyst på sånn som er lett å styre... men vil ha vogn som kan brukes ute også... [8D] Ikke greit å få bestemt seg da... har heldigvis litt tid på det der enda... [;)]

har kommet mye fint å velge i n ja:) men også mye rart....
vi hadde simo til vr første og var veldig fornøyd med den, de er jo vind og vanntette å det syntes jeg var veldig posetivt når vi bor i dette kalde landet..

tror for vår deldet blir simo til babyen og phil and teds tvillingvogn:)

kjenner meg så igjen!
er jo en hel skau å velge mellom.
her har jeg brio happy fra lillegutt.
men jeg har veldig lyst på 3-hjuls vogn da.[8D]
men å betale mange tusen for en ny vogn, når den vi har er som ny blir litt dumt syns jeg.
men kunne jeg valgt, tror jeg at jeg hadde valgt tfk vogna[:)]
for bare ønske deg lykke til med valget[:D]

Ikke lett å velge, nei!
Har sett litt på edge duo kombi, tror kanskje vi ender opp med den. Den er jo dyr, men vi reiser nok til sverige og kjøper, da blir den jo litt billigere også.

Jeg har basson fra nr1. Og kommer til å bruke den nå også. Mn skulle jeg hadd ny vogn ville jeg kjøpt simo si kombi vogn. [:)]

Back
Topp