blir sprø snart

x1xiza

Glad i forumet
vente er det værste! [:@] er eg gravid? kan eg vera så heldig denne gangen? [:D] blir eg skuffet igjen? [:(]
torsdag, kanskje onsdag får eg vita det..blodprøver..var hos gyn. i går, han sa at det var mulighet for det, men at dei ikkje ser det før fosteret er 3 uker gammel..og det er ca no..kan jo aldri rekne ut sånt nøyaktig så klart men[&:]
han sa at dei var sluttet med urinprøver, og dette er ein spesialist, som faktisk er så dreven i faget at han var med under svangerskapet til svigermor, då ho gjekk med min mann [:D] han seier at ofte så tar leger feil, mangen har vert gravid sjølv om dei har fått negativt på urintest ! så blodprøver er det beste[:)]

er det noken her som har blødd litt rundt eggløysing, og alikevel vert gravid? eller er det farlig og blø rundt eggløysinga? teite spørsmål kanskje men..for eg hadde eggløysing rundt 14. juli ca, har syklus på ca 35 dager..og då kom det litt blod( rød utflod) i 3 dager...
det eg lurer på er om eg kan ha blitt gravid men kroppen har skillt det ut med ein gang, og at det er derfor mensen ikkje har komt no..at kroppen er i ulage...huff dette vart visst mykje spørsmål...
No sa gyn. at det låg noke og trykket ved livmora, og at enten så var det mensen som kom, eller så var eg tidlig i svangerskapet..ca 5 uker kanskje..og det stemmer jo med eggløysinga...oi oi oi noken som merker at eg er stressa eller[8D]

Lykke til, iallefall![:D]

TAKK[:)]

Vi får håpe på det beste iza[:D]Tenker på deg....

TAKK [:)]
har mensensmerter idag så eg veit ikkje heilt eg no[&o] men har jo hatt det ei stund og så..og fortsatt ingen mens ...
får svar i morgo eller torsdag...

Det er ikke mye moro å vente på svar.. Tiden går jo så sakte. Jeg krysser fingrene for dere og sier: LYKKE TIL

håper det har klaffet for deg[;)] skal krysse det jeg har. venting på svar er det værste som finnes. lykke til[;)]

Så SNILLE de er alle sammen [:)] TAKK

Hei, Iza! Jeg krysser fingrene for at du får det svaret du håper på [:)]

takk lisa[:)] prøver dere å bli gravid også? evt. prøvd lenge?

Jeg slutta med pilla for tre måneder siden, men vi er ganske avslappa i forhold til det. Syklusen har ikke stabilisert seg ennå så det er vanskelig å vite når man skal "stå på" litt ekstra [;)] Har dere prøvd lenge?

me har vel ca prøvd 1 år, og vert til utreding, men alt er som det skal, eineste at eg har litt små syster på eggstokkene, men det er ganske vanlig, så viss me ikkje er gravid før vinteren så skal me til ny utreding..
no jobber min mann offshore også, så ikkje så lett å få det til å klaffe alltid [;)]

det er jo bra at det ikke var noe i veien med dere, da!!!! Nei, da er det sikkert ikke så lett å få det til å klaffe [:D] Du har altså eggløsning som normalt selv om du har syster?

ja gyn. sa iallefall at eg hadde normal eggløysing, ikkje veit eg korleis dei finner ut alt men, eg veit no ikkje alltid kortid eg har det sjølv så hehe[:D]

Ikke jeg heller foreløpig, men vi har jo muligheten til å "more oss" hver dag [:D]

Back
Topp