Blir sprø av hemorrider!!!! *tips?*

hensja

Glad i forumet
VIP
Jeg er snart helt desperat!!!! Kan nestenhelt ærlig si at jeg heller ville født en gang til enn å slite med disse forbaska hemorridene... De dagene jeg har gjort nr. 2 (som alltid skjer om morran) klarer jeg ikke å sitte før langt utpå kvelden... Klarer såvidt å sitte lenge nok til å amme lillegutt, men da er jeg så svimmel og bleik og svett av smertene at jeg er helt utslitt [&:] Smertestillende hjelper INGENTING!!!! Drikker masse masse masse vann og tar lactulose i tillegg, men får ikke gjort det mykt nok liksom... Blir GAAAAAL!!!! Noen gode tips?!? Hjelp meg!

Har du prøvd den der ac3 Comfort?
Den funket veldig mot smertene her altså,og kløe.
De har trukket seg litt tilbake også.

Skjønner godt du heller vil føde ja,for det er ikke mye digg.

uff høres ikke digg ut!
Jeg har ikke problemer sånn ellers, men å drite er et he***![:'(]
Må manne meg opp hver gang og sitter med tårer i øynene for det gjør så sinnsykt vondt!
jeg tar også lactulose men syns ikke det virker i det hele tatt.
Har ikke noe tips desverre, men du kan få litt medfølelse[:)]

ORIGINAL: hensja

Medfølelse hjelper godt det [;)] Er en skikkelig utfordring å gå på do ja [&:] Skal virkelig prøve den derre ac3 comforten altså... Har prøvd både sheriproct og alcosanal, men har ikke hatt effekt av noen av dem. Takk for tips [:)]

Det er bra[;)][:)]
Tror jeg skal prøve den jeg også, krysser fingrene for at det hjelper!
Håper du blir bedre da, lykke til[:D]

ORIGINAL: lillemille88*

ORIGINAL: hensja

Medfølelse hjelper godt det [;)] Er en skikkelig utfordring å gå på do ja [&:] Skal virkelig prøve den derre ac3 comforten altså... Har prøvd både sheriproct og alcosanal, men har ikke hatt effekt av noen av dem. Takk for tips [:)]

Det er bra[;)][:)]
Tror jeg skal prøve den jeg også, krysser fingrene for at det hjelper!
Håper du blir bedre da, lykke til[:D]

Takk, det samme!

ac3 comfort funka her hvertfall.
etter begge graviditetene.
helt borte etter et par dager faktisk.
lykke til:)

huff føler med deg! :-/
jeg prøvde ac3 comfort og den lindra, men de trakk ikke seg gtilbake med meg vertfall.. prøvde også de to salvene du skriver at du har prøvd uten virkning.. så fikk jeg et tips fra ei venninde.. et kjærringråd er å ha på rødvin, jeg prøvde det og det var bedring med en gang og de trakk seg tilbake også, bare på noen dager faktisk.. jeg kjøpte bare en helt enkel og billig rødvin..
håper du blir kvitt svineriet!! :)

Sett rompa i ett kar med medisinsk grønnsåpe.. Men du må bruke krem og piller.. smør hver gang du har vært på toalette.. Huff det er helt jævelig å ha de.. er det for ille så må man faktisk operere de bort.. ( får håpe det ikke går så langt da)

Heisann. Sniker hos dere jeg. Kom deg til legen å få resept på sheriproct stikkpiller, Ta de morgen og kveld, når du har tatt den kuren, fortsett med alcos anal stikk piller (resept fri.) morgen og kveld. Skal taes i 4-6 uker. Smør med krem i tillegg, sheriproct eller alcos anal (grusomt navn..)

HAr sliti med det samme her, er så vondt at jeg blir hetl uvel. Nå etter 1 1/2 uke med det jeg skreiv over, begnner det endelig å hjelpe. Fortsatt litt vondt å gå på do, men nerker ikke noe utenom det.

Så start fortest mulig så du blir kvitt det kjapt og at det ikke blir værre. Jeg er livredd for at det skal bli så ille at det må opr eller de må snittes opp.

Huff..jeg satt også å gråt da jeg skulle på do og skulle lett født 10 ganger for å slippe unna en dotur allså..
har ingen gode råd å komme med da..her gikk det over av seg selv..

føler virkelig med det..håper noen av rådene over kan hjelpe deg slik at hverdagen din blir bedre:)

alt over, og drikk vann til du nesten drukner og gå tur... det hjalp mest for meg, tur altså...[:D]

Prøvd Actal Anal (stikkpille) og Scheriproct (krem) ? De funket på meg ihvertfall..
Men om det ikke gir seg, ville jeg gått til legen, det er jo GRUSOMT å ha det slikt, og skal jo ikke være sånn heller.. Man skal jo gå til legen om det ikke har gitt seg etter en uke, eller blitt bedring.. Så gå til legen din og få han til å se på det. Noen må operere vekk hemorider, så kan være du må det også om de er veldig store.

God bedring!![:)]

Back
Topp