Blir sprø av disse hormonene!

Liali

Blir kjent med forumet
Jeg er så lettrørt om dagen! Sipper for hver minste ting, kan ikke høre "E6" av DDE spilles på radioen uten at tårene renner, eller se en fin reklame på tv! Hjelpes..
 
Så bra det ikke bare er meg! Jeg trodde hormonene skulle være verst i starten, og da merket jeg ingenting til det. Yes, slapp unna det, tenkte jeg. MEN siste halvanna uka har jeg vært helt håpløs! Griner av ingenting! Er jeg glad griner jeg, er jeg sliten griner jeg, jeg kan plutselig komme på noe som har hendt tidligere, kan gjerne være kjekke ting, og begynner jaggu å tute av det og! Mannen tok opp noe som hadde plaget ham en stund igår, og ville prate om det. Ingen big deal, ingen uenighet og ingen urettferdig kritikk mot meg. Men jeg starta jo å stortute. :eek: Blir så oppgitt! Og samtidig litt lattermild, for dette er så veldig ulikt meg.
 
kan ikke høre "E6" av DDE spilles på radioen uten at tårene renner
Den griner jeg også av! Nevnte den i en annen tråd her, det var kanskje inne på skjult. Har du fått med deg at han som kjører er på vei til sykehuset og fødestua? Det hadde ikke jeg ... så nå blir jeg rørt hver gang jeg tenker på det :joyful:
 
Last edited:
Kjenner ingenting til det faktisk, bare de som gir kvalme:p er stabil i humøret ellers og, men nå føler jeg meg ennå mer rolig.. Merkelig.
 
Back
Topp