blir spennende

Tina pusen

Gift med forumet
Å Se om jeg kommer inn hit gitt.
Har hatt pause i prøvinga, å vips så fikk jeg EL Tidligere enn ventet. er nå ca 10 dpo så skal snart teste :D

Har et Januar barn fra før :)
 
Hei hei ja er en spennende tid du også har i vente :)

Dersom du er 10 DPO nå så vil du nok få termin i desember 2012,  for jeg er 7 DPO i dag og vil få termin 1 januar 2013 dersom det er klaff denne gang :)

Vil ønske deg lykke til med testingen å er vi begge to heldig så sitter vi med positive tester om ikke så lenge.
 


Blowout skrev:
Hei hei ja er en spennende tid du også har i vente :)

Dersom du er 10 DPO nå så vil du nok få termin i desember 2012,  for jeg er 7 DPO i dag og vil få termin 1 januar 2013 dersom det er klaff denne gang :)

Vil ønske deg lykke til med testingen å er vi begge to heldig så sitter vi med positive tester om ikke så lenge.

ah. har ikke regnet det ut ennå jeg :P hihi.

Hadde termin 5 feb med tuppa, men ble satt i gang 1 uke før, så ho kom i januar.
 
hehe ja er jo ikke alltid de kommer på termindato noen kommer jo før, andre etter og noen rundt termindatoen :)

Alle mine 3 har kommet litt før termin så er jo en viss sjanse for at det kan gjenta seg dersom man får klaff igjen.
 


Blowout skrev:
hehe ja er jo ikke alltid de kommer på termindato noen kommer jo før, andre etter og noen rundt termindatoen :)

Alle mine 3 har kommet litt før termin så er jo en viss sjanse for at det kan gjenta seg dersom man får klaff igjen.

men duuuu?

Det gamli nicket ditt virker kjent. var du på jan 2011 eller feb2011? :P
 
Lykke til!!
 
Back
Topp