Blir spennende!

Honningblomsten

Forumet er livet
Vi bygger tomannsbolig nå, og har fått beskjed om at vi kan flytte inn rett etter påske! Har termin 20. april, så håper virkelig ikke snuppa bestemmer seg for å komme tidlig :P Trenger all den tida vi trenger til innflyttning! Er litt nærvepirrende å vite at det blir såå nært

Dette går nok kjempe fint. Du får sitte i sofaen og kommandere de andre rundt ;-) 

Enig med Dunn :-D
Sitt i en sofa og send alle rundt ;-) Kan jo være underholdende det også ;-)

Så spennende da.. Da får vi håpe dere rekker å komme dere i hus før den lille vil ut :)

Ååå.. så kjekt :) Må være utrolig deilig å ha noe eget og helt nytt som venter :)
Uansett hva som skjer så takler man det jo... Regner med dere har begge mange venner og familie som gjerne vil hjelpe til.. Er bare å huske å bruke dem... De fleste blir jo faktisk glad for å få hjelpe til...

Vi leier selv, så kjenner jeg blir litt sjalu med tanken på noe eget :)
gratulerer... :D og hvem vet, kanskje du går over tiden?!

Ja, det kan hende jeg går over tida :) Går nok ikke så lenge over, for jeg fødte 3 dager over termin sist, og de sier vell at nr 2 kommer litt tidligere :) Men man vet aldri :)

Krysser fingre for at du går litt over tida denne gangen også:) Spennende med nye ting!!
Vi skal selv flytte inn i hus etterhvert, men det blir ikke før 11. mai, og jeg har termin 7. april, så her belager vi oss på å bo i en litt sliten leilighet i en mnd tid med lillemann... tenker bare at da er det vår, og ting blir plutselig mye enklere! Også skal vi jo flytte inn i et nydelig oppusset hus, så vi har absolutt noe å se frem til:D 

Dunn skrev:
Dette går nok kjempe fint. Du får sitte i sofaen og kommandere de andre rundt ;-) 

Så gøy :)
Får satse på at dere rekker å komme på plass til lille mini kommer :-)

Back
Topp