Blir snart sprø!!!

jupi

Betatt av forumet
Har spottet brunt siden onsdag nå... Noen ganger har det vært tildels mørkerødt... Vet jo at det kan være normalt, men klarer ikke å slappe av for vet jo at det også kan bety at det er noe galt... Klarer ikke å dra noe sted fordi jeg er så redd for å begynne å styrtblø...

Er egentlig ikke slik at jeg pleier å bekymre meg, men tror nok hormonene spiller meg ett puss nå for er så bekymra at jeg blir helt dårlig.

Prøver å både tenke positivt og forberede meg på det værste... Skal til legen i morgen (egentlig om noe annet, men nå blir det om dette) men vet ikke om jeg takler å dra på jobb i morgen... selv om jeg synes det er en dårlig grunn til å være hjemme da....

Måtte bare få det ut! Takk til dere som gidder å lese, det hjelper å dele bekymringene:)

Huff, kan ikke være noe særlig...

Men som du sier, det trenger ikke være noe, men tror nok jeg OG ville vært bekymret!

satser på at det ikke er noe, og at legen sjekker det for sikkerhetsskyld! [:D]

Er vel normalt å bli bekymret når man opplever slikt. Det ville nok jeg blitt også. En stor klem får du iallefall[:)]

En stor klem får du iallefall

Takk for det:) og velkommen hit!!

ORIGINAL: novembermage

En stor klem får du iallefall

Takk for det:) og velkommen hit!!

Takk[:)]

skjønner hvordan du har det...har hatt lys lys lys brunt utflod fredag å da ble jeg kjemperedd.. lykke til hos legen å håper alt er bra..

klem

Da jeg var gravid med Mille, sagde min veninde (som netop havde fået barn selv)
"velkommen til bekymringernes verden"..... ;o) Og sådan er helt fra første øjeblikk vi opdager vi er gravide - men heldigvis ophæver glæden bekymringerne når den lille nurk er der...

Så altså du er ikke alene om at være bekymret - kan være lidt svært at acceptere, når man ikke er typen som plejer at være bekymret.

Jeg bløder ikke - og er også bekymret... men jeg kan sandelig godt forstå hvis du er extra bekymret..

Mon ikke det havde utviklet sig til mere frisk blod hvis noget var galt??
Godt du har time i morgen..

Jeg synes du har en god grunn til å være hjemme i morgen jeg. Ikke fordi jeg tror det er noe galt med graviditeten din, men fordi det er så mye psykisk med det å gå gravid. Hodet ditt kommer til å være et helt annet sted til du får kommet til legen, og du fortjener å ta det med ro[:)] En sykedag fra eller til er ingenting i det store og hele.

Masse lykke til uansett!

Takk for gode klemmer og omtanke:) Det hjelper... Har stort sett ligget på sofaen og krysset fingrene...
Ståa er fortsatt den samme med en del brunt utflod hver gang jeg er på toalettet...Har jo ingen smerter og det er jo positivt!

Lurer på om jeg klarer og overbevise legen om tidlig UL i morgen? Har aldri vært til henne før, fastlegen min har permisjon så jeg har bare turnusleger for tiden... Men det skal uansett bare bli godt å snakke med noen om det... Blir jo litt gal av å bare tenke og tenke...

Men nå skal jeg nyte søndagskvelden og en cola ligth!

Uff skønner at du er engstelig[&o]
Hadde vært hjemme og ring legen, KREV henvisning til ul,man kan få det på dagen,har fått det mange ganger på ahus,ved tidligere graviditeter...Har miset mange ganger og bare det og få en avklaring er til stor hjelp...

Men husk at det er vanlig og spotte/blø litt da,skjer vist i 10% av graviditer..det jeg har blitt fortalt..
krysser fingrene for deg[:)]

Back
Topp