Blir snart nervevrak...

Lillemy1980

Flørter med forumet
Var på tul på onsdag og rett før jeg skulle inn så fikk jeg rosa spor på papiret. Ble såklart livredd men så en livlig krabat på 2.8 cm. I går hadde jeg også litt tendenser til rosa på papiret og det fortsetter i dag jeg har en rar følelse i meg som at det holder på å skje noe å i dag skal vi kjøre 50 mil til svigermor... kan man ha rosa utflod uten at det er noe? Jeg vil mest bare legge med på rygg og ikke røre meg i frykt for at det skal skje noe...

Veldig vanlig med en liten blødning i ny og ned :) så lenge blødningen ikke øker og du ikke har vondt så ville jeg ikke vært bekymret :) prøv å ta det med ro :)
Regner med det er lettere å ta det med ro etterhvert som vi kommer lenger og kjenner babyen hver dag :D

Rosa utflod er nok ganske vanlig. Slimhinnene er veldig skjøre, og det er mye som skjer i et svangerskap ;)
Mye mer blodtilstrømming o.l.
Så lenge det ikke blir mer enn det, så tror jeg du kan slappe HELT av :)

Dette går nok bra. Veldig mange opplever litt rosa utflod. Har litt selv av og til. Du skal være obs hvis det plutselig blir friskt blod. Men litt rosa utflod er helt vanlig :-)

Huff jeg føler meg helt hysterisk. Ser for meg at jeg går på do og ut detter fosteret. Jeg er så livredd for at det skal gå galt. Har mye rare "vondter" i dag i magen og ryggen.. satser på at det er helt normalt og vi ikke får ødelagt nyttårsfeiring med svigermor. Er 11+0 i morgen ifølge mens og 10+0 i dag ifølge tul på onsdag..

Back
Topp