Blir snart galen av denne

MissManga2014

Glad i forumet
KATTEN ungene har fått :-/ !! før har hun enten vært ute om natta og kommet inn om morgenen. ellers har hun sovet inn på soffaen...
Men NÅ når jeg virkelig trenger søvn da skal hun mjaue og styre på heeeeele natten!! er hun inne står hun og skraper på soveromsdøra mi å mjauer så høyt at det er umulig og ikke høre det... er hun ute står hun pinade på den lille vinduskarmen min utenfor vinduet og mjauer og gauler!! lord in heaven... Ikke nok med at datteren min på 3 år har begynt og våkne om natta, men når jeg først får henne til og sove så begynner jo katten og vekker oss alle... bortsett fra min sønn da som kunna ha sovet selvom huset hadde rast over huet på han :o !!
katten er 6 mnd, og jeg trenger råd fra dere som er vant med katter.. tror jeg snart blir spinn gæærn om hun ikke slutter med dette om natta...før kunne hun sove på gulvet sammen med oss, men nå begynner hun bare og angripe føtterne våres, styre og trampe i ansiktet vårt og mjaue... I need some sleep!!

Ville gitt den en liten vannsprut når den viser adferd som dere ikke liker. Som frks at det ikke er lov til å klore på møbler. Er lettere med baby da altså! :p

Det er ikke det at hun har fått sin første "periode"? :p
Ene katta min mor hadde var slik, hun bokstavlig talt la seg ned på gulvet og hylte! Haha, heeele dagene :p

Har bare hatt hankatter utenom denne, så var ikke helt forberedt på det ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker litt jeg ;)

Vi hadde samme problemet med vår katt før. Han hadde et talent for å "prate" og la ikke akkurat skjul på det heller, natt som dag! Vi kastrerte pusen, og det hjalp litt. Ellers pleier vi å legge ut håndkle på badet (han elsker å ligge på det) og sette han inn der når han maser for mye. Han skriker litt en stund, men skjønner etterhvert at det er mye bedre å bare holde munn og legge seg til på håndkleet :P Vann virka ikke på vår. Du kan jo legge noe i vinduskarmen så hun ikke kan hoppe opp? Smøre soveromsdøra med tigerbalsam der hun pleier å klore, pepper langs gulvet, legge gaffateip med klistersiden opp (da vil jo teipen sette seg fast) eller sitron skal også være gunstig. Alt er jo ufarlig :) Det å ha en skikkelig heftig omgang med lek før du legger deg er også et godt tips. Slit henne ut!

Håper det ordner seg. Det er IKKE ålreit med en slik pus i hus..!! Men de roer seg ned etterhvert. Du kan også tenke på (hvis hun ikke er sterilisert) at løpetid gjør noe med kattene! Min andre pus, som er en jente, vræla hele dagen når hun hadde løpetid. Det fikk en stopp når hun ble sterilisert ;) Lykke til!

Appen <3

Det er ikke det at hun har fått sin første "periode"? :p
Ene katta min mor hadde var slik, hun bokstavlig talt la seg ned på gulvet og hylte! Haha, heeele dagene :p

Har bare hatt hankatter utenom denne, så var ikke helt forberedt på det ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe har ikke peiling jeg, trodde kanskje de var eldre før de fikk sin første "periode" men? hehe Hun er ikke så ille på dagene, men det tar ikke lang stund etter jeg har lagt meg før hun begynner! Håpløst! hehe :p

Sniker litt jeg ;)

Vi hadde samme problemet med vår katt før. Han hadde et talent for å "prate" og la ikke akkurat skjul på det heller, natt som dag! Vi kastrerte pusen, og det hjalp litt. Ellers pleier vi å legge ut håndkle på badet (han elsker å ligge på det) og sette han inn der når han maser for mye. Han skriker litt en stund, men skjønner etterhvert at det er mye bedre å bare holde munn og legge seg til på håndkleet :p Vann virka ikke på vår. Du kan jo legge noe i vinduskarmen så hun ikke kan hoppe opp? Smøre soveromsdøra med tigerbalsam der hun pleier å klore, pepper langs gulvet, legge gaffateip med klistersiden opp (da vil jo teipen sette seg fast) eller sitron skal også være gunstig. Alt er jo ufarlig :) Det å ha en skikkelig heftig omgang med lek før du legger deg er også et godt tips. Slit henne ut!

Håper det ordner seg. Det er IKKE ålreit med en slik pus i hus..!! Men de roer seg ned etterhvert. Du kan også tenke på (hvis hun ikke er sterilisert) at løpetid gjør noe med kattene! Min andre pus, som er en jente, vræla hele dagen når hun hadde løpetid. Det fikk en stopp når hun ble sterilisert ;) Lykke til!

Appen <3
Tenkte jeg skulle steralisere katten, men noen sa at de måtte minst være 9 mnd elns? så da er det ca 3 mnd igjen... Hender hun kommer inn rett før jeg legger meg, og at hun spiser og slapperav en times tid før hun starter også... Datteren min våkner for alt også, så inatt var det våkennatt fra 01.00 :o Noe må gjøres iallefall...sånn her orker ikke jeg og ha det :p

Back
Topp