Blir snart gal!!

~Alexandra~

Gift med forumet
Hver dag for små filleting, og hver kveld dette senarioet...:
Legg ungan, Sofia får suss, Andrea skal få sin, men kaster seg vekk, vil ikkje ha.
Æ sir natta og snur mæ, ho hyle.
Æ sir ok, skal du ha muss da?
Nei, kaste sæ vekk ijænn. Æ snur mæ, hyl igjen...
Æ går til slutt ut etter flere forsøk på å gi ho den nattasussen ho egentli vil ha, men ikkje allikavel...
Hylskriking, ho kommer løpanes etter mæ hysterisk, men vil fremdeles ikkje ha suss når vi kommer inn på rommet... Forklare at ho ikkje kan tulle sånn her, d e ikkje greit...
Bær ho i seng gang på gang, på gang...
Og ho gråter sæ i søvn te slutt i senga...

Har holdt på sånn her heile uka, det minste lille "feiltrinn" utløse KRIG!!!

[:@]

Skulle ikkje få ho me mæ ut fra barnehagen idag fordi ho klikka på samme vis for et glass vann som ho sku ha, men når æ fant frem kopp te ho va alt feil!!!

huff da... irriterende med sånne "tulle" ting som må bli diskusjoner.. kjenner til det..

ikke greit. var ei natt her det bare blei tull med han...........[>:]
grein når jeg gikk men alt var greit.. en lurer jo på om de er redde osv...... men nei han dikta opp ene plassen etter den andre som var vond[:-]
tilslutt fikk jeg så nok at jeg ble skikkelig sur og sa fra at nok er NOK og du må sove og jeg orker faktisk ikke mer vræling på tøys.......... bare vræl, men ikke så høyt du vekker andre og jeg kommer IKKE inne mer nå, dette er TULL - det ble stille!

Så min tanke er jatt med når du kan, men sett deg fullstendig på bakbena når det blir for dumt!
En ting som slår meg er at kanskje ho ser Sofia sine ideer med trass og? (det gjør han nok her)
og det virker som han øver seg litt på å EGLE for tida..... ser ibhg flere på den alderen er blitt litt sånn..[:-]

Det er endel ting som høres kjent ut her ja.[8D]

Aiaiai, høres ut som dere også er inne i en trassperiode[&:][&:][&:][&:]
Her er det veldig intenst til tider. Eline er trassig og egen, rampete og utspekulert...[8|][8|]
Erter Endre hele tida, tar fra han ting og skubber på han..
Vi får trøste hverandre med at det er en periode, at det går over om ikke så aaalt for lenge..[&:][&:]
Men jaggu er det travelt, er helt utslitt når kvelden kommer[:o]

Åh, det er slitsomt når det er sånn. Man vil jo ha en hyggelig avslutning på dagen, ikek krangel og vræl.

Det eneste tipset jeg har er å være konsekvent. Fortell henne at nå skal jeg gi deg en nattasuss om du vil ha det. Om du snur deg vekk så får du ingen flere sjangser. Be henne tenke seg om om hun vil ha eller ikke. Om det uansett ender med hyling så er det bare å ta det med en gang. `Hun kommer til å skjønne tegninga etter kort tid.

Har funnet ei løsning enn så lenge, ikkje by ho suss, har funka i ett par daga no, da virke det som at ho ikkje tenke på den[;)][8D][8D]

så bra[:D]

Back
Topp