Blir snart GAL... Klage litt....

CelinaMarielle

Andre møte med forumet
Er det noen andre her som sliter med lavt blodtrykk?
Hva gjør dere for at det skal bli bedre?
Jeg er svimmel, har hodepine, besvimer en del og er rett og slett fengslet i mitt eget hjem siden jeg ikke kan gå ut uten tilsyn... Jeg var hos hjertespesialist i går etter å ha gått ett døgn med blodtrykkmåler ,fikk jeg beskjed om at det er fysisk umulig at jeg fikk komme tilbake i jobb før jeg har født.... BLIR SNART GAL!!!

off ikkje kjekt!!! 
sliter sjølv med lavt blodtrykk, ikkje så gale så deg- med tanke på å svime av.
men eg vil bare sove og er slliten heile tida!!! er ett ork! sender deg masse god bedring klemmer! er sjukemeldt sjøl, me det var eg før eg blei gravid.

Oysann... forstår godt du blir gal! Du får henge på babyverden så tiden kanskje går litt fortere :) God bedring og masse lykke til!

Kjenner meg veldig godt igjen... Heldigvis er mitt blodtrykk noe høyere så de dagene jeg har sovet bra (på natten) , sovet 1-2t på dagen, drikki 1- 1 1/2 liter med farris, spist regelmessig, brukt salt på maten, ikke kranglet med typen = stress, ikke stresser, kan jeg klare å jobbe 2timer på jobben.. (jobber i basseng og her klarer jeg å ike stresse samt slappe av og glemme litt plagene som kommer på den psykiske biten)
.. 

Men det er mange forholdsregler som skal tas og ikke så lett med en på 2 1/2 som skal ha oppmerksomheten og tid fra mamma.. Men veldig søtt når jeg er liggende å han kommer for å gi massasje fordi mamma er dårlig, eller svimmel som han sier.. (Har forklart han når han snurrer rund at sånn har mamma det.. ) 

Lurer her :) Hei jeg har også slitt litt med svimmelhet å hodepine tidligere, nå sliter jeg veldig med trøtthet og svimmelhet enda, mitt blodtrykk er også litt lavt, mitt var 110/65 sist, hvor lavt er deres? Har lurt veldig på om det er tryggest å sykmelde seg eller om jeg skal prøve videre? Hva synest dere ? .. 

Uff det høres kjempeslitsomt ut!! Håper virkelig at du blir bedre etter hvert! Stor klem til deg!

Jeg lurer også på hvor lavt blodtrykk dere har?

Her er det også lavt blodtrykk. Målte i dag og da var 92/59. Er veldig trøtt, men faktisk ikke så mye svimmel. Murrende hodepine, trøtt og kort lunte er vel mer beskrivelsen....særdeles trivelig å bo sammen med kan jeg tenke meg;)) Er 20% sykemeldt slik at jeg kan ha litt slakk de dagene det er værst. Litt usikker på om det er nok, men er faktisk mye bedre enn full stilling.

Jeg hadde 90/50 når jeg var hos jordmor og det var en god dag for meg!
Du må jo bare føle på det selv om du klarer å gå i jobb..
Vi må være litt egoistisk når vi er gravide for vi skal jo snart ta vare på en liten bebis :)
God bedring og lykke til :)

Åi, det hørtes ille ut. Jeg var hos legen i går der han konstanterte med at det ikke var rart jeg var svimmel for jeg hadde et typisk "svime-av-blodtrykk" på rundt 100/60, vet jeg har vært lavere også i perioder, men da har jeg sovet det vekk. Men fikk ingen råd om hva jeg skal gjøre :p Ble litt oppgitt. Fått med meg at lakris kan øke blodtrykket men vet ikke mer enn det ;) 

Back
Topp