Blir snart gal her...

Karianne855

Flørter med forumet
Fryktelig frustrert over mangel på oppfølging fra sykehuset denne runden.

Var på TUL 6+2 og så bare tom fostersekk. Kan seff være for tidlig, men de neste HCG-prøvene viste veldig lav stigning. Jeg fikk derfor beskjed om at dette ender i abort. Burde snart være herdet følelsesmessig for den beskjeden... er min 11 graviditet som ikke ender med baby. Har klart det 1 gang heldigvis ❤ Men gikk inn i en aldri så liten depresjon.

6+6 fikk jeg brun utflod, og menssmerter. Gyn sa at dette er en abort, og at jeg bare må ta smertestillende og vente på blødning. Når blødningen kommer er det over....

Nå har jeg ventet og ventet... får samme leksa hver gang jeg ringer... "Det kan ta litt tid, men det beste er at kroppen ordner opp selv. Vent på blødning!"

Vet at man ikke kan stole på hjemmetestene, men de gir jo en grei indikasjon. Jeg hadde behov for å se at strekene ble svakere, at det ikke er liv. De siste dagene har jeg hatt ENORMT med graviditetssymptomer... og fikk litt hakeslepp da jeg testet i dag. Burde det ikke gradvis bli svakere ved SA? Har alltid blitt det tidligere hos meg...

Ringte sykehuset og informerte om dette, men fikk samme beskjed som tidligere. Kan ikke stole på de testene, blødningen kommer snart. Ringte og bestilte privat UL til uka... klarer ikke gå sånn som dette mer. Er tross alt 12 dager siden jeg fikk beskjeden første gang. Har blødd noen dråper hver dag frem til i går. Noen som har erfaringer å dele?
PicsArt_09-22-12.15.44.jpg
 
Vet ikke så veldig mye om dette, men vil veldig gjerne gi deg en god klem! :Heartbigred
 
Det høres ut som du får utrolig dårlig oppfølging!! Har du fått like dårlig oppfølging de andre gangene også? Trist å høre at du har hatt mange svskap som ikke ender med baby. :Heartred Jeg har ingen erfaring med sånne tester selv, men skjønner veldig godt at du går til privat ul nå. Det hadde nok jeg gjort om det var meg. Håper at spiren klarer å sitte til termin, og krysser fingrene skikkelig for deg :Heartred
 
Har ikke vært borti det samme, men har blødd mens jeg fortsatt har vært gravid og da har testene blitt sterkere, og hatt SA og da har testene blitt svakere ganske fort så det er jo veldig rart at de ikke sjekker det ordentlig.
Men jeg fikk også veldig dårlig oppfølging og utredning på mitt lokale sykehus og bestilte time hos privat gyn og fikk henvisning hos fastlege så betaler ikke mer for å gå der enn på sykehuset, og han er veldig nøye og funnet ut mye mer på en time enn de gjorde på 3 år på sykehuset.
Får du noe utredning siden du har mistet så mange ganger? Sender deg en god klem og håper at det har ordnet seg til nå
 
Jeg har også tenkt veldig på hvordan det gikk. Håper alt er bra<3
 
Back
Topp