Blir smårar av uro i kroppen...!!!

RAB

Glad i forumet
Får jo ikke sove...og er såååå sykt sliten :-S noen dager igjen til termin....og jeg veksler veldig mellom å ønske ungen ut nå og å vente til termin...dette begynner å slite på psyken min altså.... skal på legevakta i morgen for å ta nye prøver siden legen har ferie...har begynt å hovne opp...la på meg 3 kg på ei uke liksom!! vondt i hendene har jeg også da de dovner bort...ligger ikke godt og bena mine er et mareritt!!! Nattens klage fra meg... jeg vil sooove....

Skriver under på den... At det skal være så vanskelig å få litt nattero, jeg er så trøtt! Men beina spreller innvendig og mini turner, halsen brenner og bekkenet er snart på tur ut vinduet.. Jeg gleder meg til å bli ferdig! Samtidig prøver jeg å nyte disse siste dagene som gravid. Mest sannsynlig skal jeg ikke oppleve det flere ganger..

Enig!! Utrulig slitsomt, trøtt som ein dupp, sover 3-4timer, våkner og får ikkje sove igjen. Kan liksom ikkje klage på å være trøtt på dagen når eg står opp i timesvis midt på natta :-|
Eg har og lagt på meg 3kg på 1,5veke. Men blodtrykk og alt anna var i orden. Eg har tre veker att til termin, MYKJE å ordne, men ingen energi eller pust til å orke det :-|

Enig!! Utrulig slitsomt, trøtt som ein dupp, sover 3-4timer, våkner og får ikkje sove igjen. Kan liksom ikkje klage på å være trøtt på dagen når eg står opp i timesvis midt på natta :-|
Eg har og lagt på meg 3kg på 1,5veke. Men blodtrykk og alt anna var i orden. Eg har tre veker att til termin, MYKJE å ordne, men ingen energi eller pust til å orke det :-|

Jeg har det likedan! Har sovet dårlig i flere måneder, nå er det enda verre siden jeg mister følelsen i høyrehånda om natten. Er kjempelei, hadde det ikke på denne måten i første svangerskap, da kunne jeg fint gått over termin, nå gleder jeg meg faktisk til å føde. Fortsatt over 4 uker igjen til termin, prøver å glede meg over svangerskapet også, er nok siste gangen dette, men ikke alltid så lett når skavankene er der :-(

Back
Topp