Blir små gal

tiriltunge

Glad i forumet
Må seriøst slutte å teste nå,fikk fine streker i morrest,men i kveld så var de noe svakere,sikkert drukket mye å tisset ofte! Blir jo livredd for at det skal være en kjemisk igjenn! :schocked028
 
:HeartredHelt sikkert derfor!

Livredd for kjemisk her også per nuh. Fått svak positiv til og med i morges, men småblødd litt ved dobesøk utover dagen. Innbiller meg derfor at jeg mister/ikke ER gravid lengre:paleGledesrusen fra i går har gått over til "frykt" i dag...:bounce Skal teste i morgentidlig også. I tilfelle - hvor raskt etter kjemisk "start" ser man at streken blir svakere?:nailbiting: altså at man VET at det er kjemisk.
Paranoid;/
 
Kjenner meg igjen! Nå venter jeg bare til helga så jeg kan teste med ukesindikator, selv om jeg har vært hos legen og tatt blodprøve for å sjekke hcg-stigning.. Blir litt på tuppa når man har blitt skuffa før, men satser på at den sitter nå for alle her inne :happy:
 
:HeartredHelt sikkert derfor!

Livredd for kjemisk her også per nuh. Fått svak positiv til og med i morges, men småblødd litt ved dobesøk utover dagen. Innbiller meg derfor at jeg mister/ikke ER gravid lengre:paleGledesrusen fra i går har gått over til "frykt" i dag...:bounce Skal teste i morgentidlig også. I tilfelle - hvor raskt etter kjemisk "start" ser man at streken blir svakere?:nailbiting: altså at man VET at det er kjemisk.
Paranoid;/
Off skjønner deg sååå godt,hadde kjemisk i forrige pp,da var strekene kjempe svake men fortsatt så tydelig at vi kunne se di,så engang etter 11 dpo kom det ingen streker på testene,kroppen ble med ett helt normalt ,alle di plagene jeg hadde hatt som jeg har denne gang å ble borte! Kvalme,bekkenvondt,halsbrann! Så jeg ønsker faktisk at alt dette fortsetter:woot:krysser fingrer å tær for at dette går bra for alle oss:Heartbigred
 
:Heartbigred
Kjenner meg igjen! Nå venter jeg bare til helga så jeg kan teste med ukesindikator, selv om jeg har vært hos legen og tatt blodprøve for å sjekke hcg-stigning.. Blir litt på tuppa når man har blitt skuffa før, men satser på at den sitter nå for alle her inne :happy:
Ja jeg å,hvordan har de andre testene dine vært?når skulle du ha mensen?forstår deg sååå godt:Heartbigred
 
:Heartbigred
Ja jeg å,hvordan har de andre testene dine vært?når skulle du ha mensen?forstår deg sååå godt:Heartbigred

Fikk 2-3 på mandag, var 4+1 da, så håper jeg klarer å vente til søndag før jeg tester. Vet at jeg blir så skuffet å redd hvis det ikke kommer 3+! Men, har en annen magefølelse nå enn de siste gangene, så prøver å stole på magefølelsen og slappe av, men tida går jo så sakte..

Er du langt på vei?
 
:wav
Fikk 2-3 på mandag, var 4+1 da, så håper jeg klarer å vente til søndag før jeg tester. Vet at jeg blir så skuffet å redd hvis det ikke kommer 3+! Men, har en annen magefølelse nå enn de siste gangene, så prøver å stole på magefølelsen og slappe av, men tida går jo så sakte..

Er du langt på vei?
Er 13 dpo i morgen,så mensen skal være her mandag 11 om den kommer,så er enda tidlig! Har så vondt i brystene,kvalm,oppblåst de vanlige symptomene,har 4 barn fra før så noe kjenner jeg igjenn fra alle svangerskapene:Heartbigred:love7men håper virkelig at dette ikke er en kjemisk er så tungt å begynne på en ny runde igjenn
 
Back
Topp