blir sint og sjokkert!

LilleLavendel

Forumet er livet
leste en diskusjon her om dagen ang gravide. var kjempemange fine innlegg om hvor vakre gravide damer var, men så var det selvsagt en tulling som la ut i det vide og det brede om hvor ekstremt stygge og vaggete gravide var. han hadde kone som var gravid med hans første barn og han sa at han helt oppriktig mente at hun var direkte stygg nå som hun var gravid. han hadde snakket med henne om det og de hadde visst, ifølge han, blitt enige om at det var greit at han var utro under svangerskapet siden han ikke orket tanken på å "ta i henne". HÆ??????????????????????????????????????????? er det virkelig noen damer som godtar sånt? noe så ILLE!!!
satt bare å tenkte på det her nå og ble litt lettere irritert ja. håper virkelig at sånne menn ikke får flere barn før de har blitt voksne.

Nei, er det virkelig mulig?? [:@]

Tipper denne tråden ikke blir her så lenge [;)]

for og si det sånn; den fyren hadde jeg gitt ett så hardt tupp i rævva også hivd han UT! makan til drittsekk [:@]

jeg synes at de aller fleste er vakrere når de er gravide jeg da. og det er helt ok å mene det motsatte, men det er IKKE ok å være utro mot kona si selv om hun ikke har DEN midjen lengre. det er snakk om mellom 3-7 mnd med litt mage liksom, hvor datteren eller sønnen ligger!
han skrev ekstremt mange innlegg da, og virket "serøs", selv om man jo gjerne skulle ønske det motsatte...
jeg er mest sjokkert over kona da, som orker det der. men ikke enkelt når hun går gravid heller. han er tross alt pappaen til barnet!

ORIGINAL: Lucky-Devil85

for og si det sånn; den fyren hadde jeg gitt ett så hardt tupp i rævva også hivd han UT! makan til drittsekk [:@]

*sprekker av sinne* [:@][:@][:@][:@]

Om alle gravide er estetisk pene eller ei har ikke noe med saken å gjøre - det som gjør det så fantastisk med en kvinne når hun er gravid/føder og i tiden etterpå, er at hun gjør et vanvittig stort offer og må gjennomgå store psykiske og fysiske påkjenninger - noe mennene slipper.

Og det er dette som gjør at vi fortjener den dypeste respekt og ydmykhet fra mennene våre. (noe jeg håper de fleste også får[:)])

Hørtes ut som en tulling spør du meg. De aller fleste menn synes vel dama/kona si er flott under en graviditet, eller? Ihvertfall min[:)]

I alle dager, er det mulig [&:]

For en fyr, og stakkars dame som får barn med en sånn fyr - og ikke minst blir hos han!

Jeeesh er d mulig å være så jævlig?
for å si det sånn.........her i huset hadde d vært helt uaktuelt at typen min skulle få lov til å være utro fordi jeg var gravid!!!!!![:@]

OMG!!!!!!![:@][:@][:@][:@]

Hadde kasta ham på hue å ræva ut!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Lucky-Devil85

Fy fan for en fyr da[:@][:@]

ORIGINAL: Bekkiz83

Nei, er det virkelig mulig?? [:@]

Tipper denne tråden ikke blir her så lenge [;)]

For en idiot. Han hadde ikke vart lenge hos meg[;)]

Forb**** tosk...![:@] Er ihvertfall ikke voksen ennå da,tydeligvis[8|]

Nå finnes det jo dem som lever i åpne forhold... så at det finnes noen som godtar "utroskap" (er det egentlig utroskap om man er gjensigig enige om at det er greit?) er det jo ikke tvil om.

Men, med den argumentasjonen der, at det var barew greit under svangerskapet fordi han ikke orket ta i henne, det virker ikke som å være et grunnleggende åpent forhold, men en meget egoistisk mann...

Nei, jeg ville aldri godtatt det fra min forlovede i alle fall.

Men jeg dømmer ikke andre, det er bare de som kjenner sin situasjon, og de får ta sine egne valg

Back
Topp