Blir satt i gang..

SmåBarnsMamma

venter vårt fjerde nurk <3
Vært mye inn og ut av føden med truende prematur fødsel de to siste mnd. Dette har de to siste dagene roet seg helt, og jeg begynte å ta det med ro og håpet lille ville holde seg inne lengre. i dag var jeg på ny kontroll for måling av lille gutt. Nå viser det seg at han har sluttet å legge på seg, så fødselslegen min kontaktet føden direkte. Ble oppringt og bedt om å møte på sykehuset i morgen tidlig. Lille gutt skal ligge på ca 2500 gram denne uken, men ble i dag estimert til 1900 gram. Noe som tilsier at han kun har vokst 100 gram på fjorten dager.

Uff da. Kjempe bra at du blir tatt godt vare på da, og høres jo ut som om babyen får det bedre på utsiden av magen. Masse lykke til!!

(Synes det er svært så mange som sniker i køen her nå da... :) )

Lykke til!!

Slike mål er ikke veldig nøyaktige. Spent på hva vekten blir. Lykke lykke til vertfall

Så bra at de passer på og følger med! Lykke til! :D

Han jeg går til er meget korrekt med målene sine, og er kjent for sine ferdigheter. Med eldste bommet han med 10 gram, og med yngste 70 gram. vært jevnlig til kontroll på sykehuset også, der alle har funnet de samme målene :) er veldig spent på hva som skjer I morgen. Er alt 2 cm åpen, så blir spennende å se hva dem gjør. Noen med erfaring? :)

Hvis du allerede har to cm åpning vil jeg tro at de kan sette i gang med å ta vannet...
Lykke til :)

Lykke til! :)

Jeg tror det er forskjellige prosedyrer på sykehusene rundt om, for jeg var moden med 2cm og fikk piller først, også tok de vannet på 4cm, og jeg hadde en fin opplevelse, så masse lykke til :)

Lykke til, snart har du nurket ditt i armene dine! <3 så spennende!

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

hvilke sykehus holder du til? Her blir det Siv :)

jeg var på Lillehammer jeg :) du er vel i gang nå regner jeg med, blir spennende med oppdatering! :)

Etter mye frem og tilbake er legene uenige ang vekten til lille gutt, så dem lar meg få gå litt lengre i påvente av ny vurdering! Er virkelig overlykkelig!! :D men som de også sa så er jeg helt moden med to cm åpning, mye murring som blir registrert på CTG, så de forventer heller ikke at jeg går så mye lengre av meg selv. :) blir ihvertfall fulgt veldig godt opp nå :)

Etter mye frem og tilbake er legene uenige ang vekten til lille gutt, så dem lar meg få gå litt lengre i påvente av ny vurdering! Er virkelig overlykkelig!! :D men som de også sa så er jeg helt moden med to cm åpning, mye murring som blir registrert på CTG, så de forventer heller ikke at jeg går så mye lengre av meg selv. :) blir ihvertfall fulgt veldig godt opp nå :)

så da blir du ikke satt igang likevel? Kanskje bedre å gå i fødsel av seg selv :)

Ikke foreløpig :) ja, jeg håper kroppen får gå i gang selv, og lille gutt har det jo helt klart bedre inne litt lengre så sant han vokser som han skal :D

Back
Topp