Blir satt i gang

Idadada

Betatt av forumet
I DAG!
å jeg kjenner nærvene sprenger!

Noen som har peiling på hvordan det er med den ballongen?
Blir jeg sengeliggende??

Skummelt :p

Lykke til :)

Oioi. Så spennende :-) Når jeg fikk ballongen så måtte jeg ligge. Men d er 6,5år siden da. Og den funka ikke på meg. Men masse lykke til :-D

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Lykke til!!!! =D Har kun erfaring med riefremkallende drypp , så aner desverre ikke hvordan det er med ballong. Hold oss oppdatert da! :)

Lykke til:) jeg møtte på en sist fødsel som hadde fått ballong å hun fikk dra hjem. Satt i dagen før og hun var tilbake neste morgen

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Lykke til!

Ei venninne fikk satt inn ballong, tror ikke hun ble sengeliggende. Hos henne datt den ut innen en time, hun var tydeligvis moden nok. Lykke til :)

Jeg blir satt i gang i morgen! Du får ett slags ballong kateter opp i underlivet som ska sitte der til over natten da det eventuelt detter ut av seg selv ellers tar de det ut igjen morgenen etterpå:) regner med du blir sendt hjem og må komme opp igjen dagen etter for og fortsette med modnings tabStedet er ihvertfall sånn jeg forstod det når jeg ska opp i morgen og få satt inn mitt;) sender varme tanker! Hold oss oppdatert da:) siden jeg ska samme i morgen hadde det vært greit og høre hvordan det blir gjort med deg og om hvordan ting fungerer med deg:)

Da jeg ble satt igang fikk jeg gå rett på modningspiller. Fikk to stk piller inn i kjeden kl tolv. Måtte da ligge i en time så kunne jeg bevege meg.
Skulle få ny sjekk a legen og evt ny pille kl seks men legen ble forsinket og halv sju gikk vanne a seg selv ergo ingen fler piller. Guttn kom ut 04.11 på natta-dvs 16 timer etter de to første pillene.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Masse lykke til! :D Så artig og spennende! :)

Jeg blir satt i gang i morgen! Du får ett slags ballong kateter opp i underlivet som ska sitte der til over natten da det eventuelt detter ut av seg selv ellers tar de det ut igjen morgenen etterpå:) regner med du blir sendt hjem og må komme opp igjen dagen etter for og fortsette med modnings tabStedet er ihvertfall sånn jeg forstod det når jeg ska opp i morgen og få satt inn mitt;) sender varme tanker! Hold oss oppdatert da:) siden jeg ska samme i morgen hadde det vært greit og høre hvordan det blir gjort med deg og om hvordan ting fungerer med deg:)

Okei :)
Jeg fikk intrykk av at jeg måtte være der så har pakket baggen klar værtfall :)
Håper jeg får reise hjem i dag! :)

Så spennende..:) Hva er grunnen til at du blir satt i gang? Er du over termin?

kanskje du får være der da? Ta med deg baggen i tilfellet;-) kan jeg spørre hvor i landet du ska føde?:-) jeg forstod det sånn at jeg kom til å bli sendt hjem... Masse lykke til, kommer til å sjekke denne trådehyppig etter oppdateringer fra deg :D

kanskje du får være der da? Ta med deg baggen i tilfellet;-) kan jeg spørre hvor i landet du ska føde?:-) jeg forstod det sånn at jeg kom til å bli sendt hjem... Masse lykke til, kommer til å sjekke denne trådehyppig etter oppdateringer fra deg :D

Jeg måtte bli liggende her :)
Er på lillehammer jeg :)

Masse lykke til! Der blir du tatt godt vare på :)

Nydelige lillesøster kom 31.07 :D Termin var 05.08.

Back
Topp