blir satt i gang neste uke

stinel

Glad i forumet
å kjenner jeg gruer meg litt.. er redd for at fødselen skal vare kjempe lenge.. med nr 1 varte den i 15 timer fra j våkna opp med små vondt i ryggen(ikke regelmessig) å har hørt så mye om å bli satt i gang.. var på kontroll i dag å snuppa er 3,9 kg alt.. har sv diabetes..  har noen her blitt satt i gang, å at fødselen ikke var kjempe lang og hard??

Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt da dette er mitt første svangerskap. Men jeg vil ønske deg masse lykke til!

takk takk

har blitt satt igang med begge mine, håper å oppleve at det skjer av seg selv denne gangen :)
Men har ingen negative opplevelser fra fødslene.
(kan fortelle mer om du vil)
Masse lykke til!!

Jeg blei satt i gang, da vannet gikk og ingenting skjedde. Fra jeg ble satt i gang til babyen var ute tok det 6 timer. Gikk veldig greit, men det var utrolig slitsomt for man får ikke så mye pauser. Det hele er ganske intenst:-) masse lykke til:-)

Hei, jeg ble satt igang i mitt forrige svangerskap. Det var litt mer intenst enn første gang da det gikk mer naturlig. Alt var over på 3 timer her, så sånn sett kan det jo være positivt for din del at ved å kontrollere fødselen med "kunstige" rier gjør at fødselen går fort. Men samtidig er det kanskje litt mer intenst når det varer. Jeg hadde en fin opplevelse med å bli satt i gang, det går så fint! :-) lykke til!

takk for svar jenter.. ikke lenge igjen nå...

LETH~ skrev:
har blitt satt igang med begge mine, håper å oppleve at det skjer av seg selv denne gangen :)
Men har ingen negative opplevelser fra fødslene.
(kan fortelle mer om du vil)
Masse lykke til!!

ja fortell gjærne :))

Du får prøve å ikke tenke så mye på det du har hørt om å bli satt igang.. Du kan få en god opplevelse av det selv om andre ikke har fått det tidligere:):)
Jeg vet ikke hvordan det er å bli satt igang så vil bare ønske deg lykke til:):)

LaMore^ skrev:
Du får prøve å ikke tenke så mye på det du har hørt om å bli satt igang.. Du kan få en god opplevelse av det selv om andre ikke har fått det tidligere:):)
Jeg vet ikke hvordan det er å bli satt igang så vil bare ønske deg lykke til:):)

takk..   nei prøver å ikke tenke så mye på dt.. mn lettere sagt enn gjort :P

Jeg skulle settes igang og fikk satt inn et ballongkateter pga manglende modning.
Men jammen fødte jeg ikke av meg selv natten til den dagen jeg skulle settes igang. Hvem vet?

Masse lykke til! Håper du får en fin fødsel uansett..

Back
Topp