Blir så utrolig sint!

Lunaluu

Gift med forumet
Tror ikke denne filmen egentlig egner seg for hormonelle mødre, men det er sånt som faktisk skjer! Jeg kan bare ikke forstå hva det er som går av enkelte mennesker.. Syke, syke dame. Bør bli innesperret på livstid!

Filmen viser hvordan en eldre dagmamma behandler en gutt på 11 mnd. Den er voldsom, men jeg klarte å se den tross alt. Ikke meningen å ødelegge den gode kveldsstemningen, men syns denne bør sees av så mange som mulig. Man bør virkelig være obs på hvem man overlater barnet sitt til..

http://tv.expressen.se/nyheter/utrikes/1.1928145/dold-kamera-avslojade-barnvakten

Sint er bare forbokstaven[:@] Fytti helvete den kjerringen hadde vært rundjult og rundtpult av en svær negerdildo hadde hun gjort noe sånt med Celine[:@][:@][:@]

Fortjener å oppleve den største smerten noen kan føle![:@] Det er av slike ting man blir fristet til å gjøre de verste ting med det kvinnemennesket..

[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@] FY F***!!!!! J*VLA DRITT KJÆRRING!!! Hu fortjener å bli torturert... tenk å gjøre noe sånt mot et lite uskyldig barn [:(][:(] Får vondt inni meg...

Å FY F*************************ÆN! Særiøst??????? Ble helt svett i hendene mine av å se på dette!!!Og våte øyne!!

nei fy f....! Slike mennesker skulle selv blitt mishandlet på det sterkeste. Tenk å gjøre noe slikt mot en liten uskyldig baby!

Å herregud at det GÅR an!!!

Klarte ikke se hele, måtte ta den bort etter noen sekunder.

SYKT!!!!![:@][:@][:@][:@]

sitter her å strigriner.. det er så grusomt og forferdelig å se.. har ikke ord...

er så rart at d faktisk finnes sånn gale og grusomme folk.. skjønner ikke hva som kan gå gjennom hode på de som kan gjøre noe sånnt.. jeg fikk fullstendig vondt inni hele meg..
[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

FY F*EN!!!!!!!!!!!![:@]
Sånne folk burde blitt rundbanka! Hadde jeg sett noen gjort det me barnet mitt eller noen andre sitt for den saks skyld, så vet jeg f*en ikke hva jeg hadde gjort!
nei nå fikk jeg helt vondt[:(][:@]

Hva i H****** er gærnt med den dama?????????????????! Kjenner jeg nesten begynner å gråte..[:(]
Hadde det vært min sønn så hadde jeg gjort noe meget ulovlig og stygt med den forbaska KJÆRRINGA[:@]!

kjente at jeg ble helt dårlig[&:] at noen kan gjøre slik.....[:@]

Back
Topp