blir så usikker

tjohoo

Glad i forumet
opplevde å ha lyserosa utflod første gang ca i uke 8... Ble da utrolig bekymret, men fikk se et bankende hjerte på ultralyd uka etter. Har imidlertid hatt rosa utflod ca 2 ganger i uka etter dette og det gjør meg usikker. Det er ingen smerter i forbindelse med dette, er bare tilfeldig at jeg oppdager det på toalettet. Det stopper opp like fort som det kommer og jeg kan ikke skjønne hva dette kan komme av... Noen som har noen tanker? evt andre som har det slik?

Det er veldig vanlig at gravide får lett blødende slimhinner, kan være nok at du strekker deg eller om du er forkjøla at du nyser eller hoster endel...

Så lite som det høres ut som det kommer hos deg så er det nok bare å slappe av![;)]

Takk for beroligende svar :)

Venter spent på ultralyden din **Mystery** [:)] Lykke til! godt å få undersøkt seg og slippe å bekymring kan jeg tenke meg

ORIGINAL: **Mystery**

ORIGINAL: tjohoo

Takk for beroligende svar :)

Venter spent på ultralyden din **Mystery** [:)] Lykke til! godt å få undersøkt seg og slippe å bekymring kan jeg tenke meg

ja det er det,men samtidig så blir alt plutselig så virkelig,og det er jo litt skummelt.....

man tror jo ikke at slike ting som ma osv.. skjer en selv...så litt uvirkelig er det at det kan ha gått galt..

Uff! skjønner at du tenker mye på ultralyden i morgen. Det hadde selvfølgelig vært helt forferdelig om noe skulle gått galt når man kanskje akkurat har innsett at man faktisk er gravid. Jeg tror vi damer ofte tenker litt for mye...  Tenk på oddsen, den er absolutt MED oss [:)] jeg krysser fingrene for deg i morgen! dette skal gå bra!

Hvis jeg tror jeg har hatt en MA så skviser jeg puppene mine... å da kjenner jeg at MA har jeg iallefall ikke hatt [;)] Ikke alle som har hyyypervonde pupper da, men..[8D]

ORIGINAL: Lillesnille

Hvis jeg tror jeg har hatt en MA så skviser jeg puppene mine... å da kjenner jeg at MA har jeg iallefall ikke hatt [;)] Ikke alle som har hyyypervonde pupper da, men..[8D]

Hehe, eg gjer nett da samma[:D]

Back
Topp