Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ring! Og masse lykke til =)
Enig. Det er jo null stress å bare ringe og si du er usikker. De kan dette best.
Lykke til![]()
Ville ha ringt og hørt. For sikkerhets skyld![]()
Er på sykehuset nå, venter på jordmorJeg hadde ville ringt å snakka med de![]()
Åh, får helt frysningerEr på sykehuset nå, venter på jordmorTror det blir baby i dag, masse rier, tegningsblødninger og 4 cm....
![]()
Er på sykehuset nå, venter på jordmorTror det blir baby i dag, masse rier, tegningsblødninger og 4 cm....
![]()
Er så misunnelig!masse lykke til!
Han ble født kl 14.23Åh, får helt frysningerbare en uke siden mi frøken kom og det var en fantastisk og spennende dag.
Lykke til!!![]()
Å herregud, trodde ikje det var mulig engang!!! Hvordan gikk det? Masse gratulereHan ble født kl 14.23
Gikk fra 4 cm da jeg skrev til 10 cm på 15 min tror jeg.
Takk <3 Det gikk veldig fint, litt panikk midt opp i det hele, men gikk helt fint. Måtte kun sy 1 sting ;-)Å herregud, trodde ikje det var mulig engang!!! Hvordan gikk det? Masse gratulere
Ååh, gratulerer så masse!! Kos deg med babyen!!!Han ble født kl 14.23
Gratulerer så myeTakk <3 Det gikk veldig fint, litt panikk midt opp i det hele, men gikk helt fint. Måtte kun sy 1 sting ;-)
Å hærlighet, på 15 min!! Det måtte vært heftige 15 minutterHan ble født kl 14.23