Blir så usikker....

Poohbear

Forelsket i forumet
Burde jeg ringe føden nå, eller vente litt å se? Takene er veldig vonde og jeg har gått med 3 cm åpning en stund... merkelig at man skal glemme fra gang til gang :-P
38178c1bf0bfe04e096450126d57ebfb

Enig. Det er jo null stress å bare ringe og si du er usikker. De kan dette best.

Lykke til :)

Ring! Og masse lykke til =)

Er på sykehuset nå, venter på jordmor :) Tror det blir baby i dag, masse rier, tegningsblødninger og 4 cm.... :)
Åh, får helt frysninger :) bare en uke siden mi frøken kom og det var en fantastisk og spennende dag.

Lykke til!! :)

Er på sykehuset nå, venter på jordmor :-) Tror det blir baby i dag, masse rier, tegningsblødninger og 4 cm.... :-)

Er så misunnelig! :) masse lykke til!

Å herregud, trodde ikje det var mulig engang!!! Hvordan gikk det? Masse gratulere
Takk <3 Det gikk veldig fint, litt panikk midt opp i det hele, men gikk helt fint. Måtte kun sy 1 sting ;-)

Gratulerer da :-D det gikk fort!

Takk <3 Det gikk veldig fint, litt panikk midt opp i det hele, men gikk helt fint. Måtte kun sy 1 sting ;-)
Gratulerer så mye :)
Jeg gikk også fra 4 til 10 på 15 min. Synes det var forferdelig. Jeg måtte rett på operasjonsbordet etter fødsel, og måtte sy litt mer enn ett sting :p

Dæven! Jeg syns min gikk fort (4 til 10 på 45 minutter):p gratulerer så mye!:D<3

Back
Topp