Blir så tørst når jeg ammer.

Maian

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Junilykke2018
Noen andre som blir det? Må ha vann.

Sent from my iPad using BV Forum

Blir veeldig tørst. Drikker sikkert 2 liter vann til dagen, noe eg aldri gjør ellers;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jupp

Sent from my iPhone using Tapatalk

Enig !!

Blir også veldig tørst!! Må alltid ha camelbakflaska tilgjengelig.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Fyller på flasken konstant med vann selv fordi jeg føler meg dehydrert hver gang jeg ammer selv om jeg drikker:

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble sååå tørst når jeg ammet i starten, men merker ikke noe særlig til det nå :)
Burde riktignok drukket mye mer vann allikevel..

Ja, helt sykt! Spesielt på natten, kveler 2 hele flasker med vann ila en natt :p

<3 lille spire <3

Jeg merket mer i begynnelsen enn jeg gjør nå. Hun er 7 uker imorgen

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg merker det heller ikke så tydelig lenger, det var sterkere i starten. Dermed glømmer jeg å drikke nok, og får sånn dehydrert-hodepine som påminnelse annenhver dag, ca o_O Auch.

Åå. Flere enn meg som reagerer på at munnen blir tørr og tørst med en gang puppen er på plass. Det som er frustrerende da er når flaska er for langt unna til å nå.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Åå. Flere enn meg som reagerer på at munnen blir tørr og tørst med en gang puppen er på plass. Det som er frustrerende da er når flaska er for langt unna til å nå.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Av og til skulle jeg ønsket jeg hadde vannkranen rett ved siden av meg. Vannflaska er så å si alltid langt borte når jeg trenger den.

Ja blir tørst og det er viktig å drikke:) jeg glemmer det veldig ofte på natta.. Er så trøtt at jeg husker bare på å vaske ammeskjoldet så går jeg å legger meg igjen:p

Sent from my iPho

Back
Topp