Blir så sur!!

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Skulle ta en runde i dag for å kjøpe div til sykehus bagen.. Blant annet amme bh. Men det viste seg å være umulig med mine pupper. Greit jeg har store pupper nå (80E) men det er da mange som har større enn meg?? Ingenting sitter pent. Puppene blir flate og hengete. Nada sjarmerende i det hele tatt'! Mista helt piffen jeg as...

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff så kjedlig! :/ Kjenner jeg har lyst å utsette dette mest mulig! Var en tråd her på forumet med mange tips om gode amme bh :)

Har du vært på change? Mine pupper har vokst noe iherdig og finner ingen fine i vanlig butikk. Men gikk på change og fikk riktig strl målt og har fått kjøpt meg noen lekre og noen fine ammebh'er :)

Har du vært på change? Mine pupper har vokst noe iherdig og finner ingen fine i vanlig butikk. Men gikk på change og fikk riktig strl målt og har fått kjøpt meg noen lekre og noen fine ammebh'er :)

Kanskje jeg skal teste ammebh der ja.. Har prøvd å kjøpe bh der tidligere i svangerskapet, men synes ikke de ble noe bra. Men jeg er villig til å gjøre et nytt forsøk om et par dager;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Synes i hvert fall de hadde fine ammebh'er :) og synes de satt behagelig

Change er så innmari dyrt :S
Men jeg tenker jeg skal inn der et par uker etter fødsel for å finne rett størrelse likevel.

Change sine vanlige bh'er knirker :( Dyre som de er så tror jeg jeg skal klage..

Hvordan velger dere str. Tar dere det som passer nå? Blir dem å vokse mye mer framover?

Jeg har panikk for å kjøpe. Husker puppene ble massive når melka kom på sykehuset pluss fikk ikke gå med spilebh. Så jeg måtte gå uten frem til jeg fikk tid å gå å handle! Men utrolig kipt å ikke ha bh på, da jeg heller ikke har de minste puppene! De trenger litt støtte kan du si..

Jeg har fått enorme boobs, men bruker fortsatt bravado ammebh i str small(tipper bh'n har vokst med meg littegranne) Man får kanskje ikke modellpupper av dem, men det ser helt ok ut og de er veldig behagelige å gå med=)

Jeg hadde AA før jeg ble gravid første gangen, nå har jeg vel 75-80 E

Jeg har fått enorme boobs, men bruker fortsatt bravado ammebh i str small(tipper bh'n har vokst med meg littegranne) Man får kanskje ikke modellpupper av dem, men det ser helt ok ut og de er veldig behagelige å gå med=)

Jeg hadde AA før jeg ble gravid første gangen, nå har jeg vel 75-80 E

Bravado, er det de sømmløse som de selger på apotek som jeg har hørt mye bra om men ikke husker hva heter? :D

Change er fantastisk♡ godt å vite dem har amme bh også der!!:) var der for 2 uker siden å kjøpte ny bh da alle mine er blitt for små.. str 80 H!:p

Eg elsker bravado ammebhene! :) eg bruke sånn 100G eller noe :P og xl passer fint, og den gikk fint etter melka kom for fullt og :)

Jeg har kjøpt lindex sine generous bh'er. De er litt vatterte (men ikke push up), så de har litt form.

Henger meg på den der, har ganske store pupper. Akkurat nå er de på 75 e, Kjøpte to ammebher de så helt rare ut på meg, ble nesten deppa da jeg tok de på meg. Har litt lyst på en fresh amme bh og en som passer for store pupper . Men de som ser freshe ut er enten i små strl eller utsolgt for store strl :(

Bruker 90e til vanlig og har klart meg med mine gamle hittil, men merker at det begynner å bli litt "dobbel-pupp" no ;-) dei fra bravado, korleis er dei i str? Såg på dei i dag, er dei ganske elastiske? Noken som veit?

Førstegangs - Desemberbaby <3

Back
Topp