• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

blir så skuffet

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
når andre tar navnet du har tenkt å bruke neste gang...skjønner ikke at folk har samvittighet til sånnt jeg[8|] når dette har skjedd med dere hadde dere sagt ett eller annet??

plutselig så er alle de navnene jeg skal ha så jævelige attraktive hmmmm merkelig[:'(][:@][:(]
blir rett og slett skuffet, lei meg og sint på en gang selv om jeg ikke har noe rett på navnet. men det er snakk om å vise litt respekt for andre mennesker.[:(][:(]

har aldri sagt på forhånd hvilke navn som er til vurdering...[;)]

Litt avhengig av situasjonen ville jeg blitt enten irritert eller smigret - noen synes navnet jeg har valgt er SÅ fint, liksom! [:)]
Ellers er jeg helt klar på at navnepopularitet går i bølger - har flere venninner som valgte "spesielle" navn på barna sine, og et-to år senere het ALLE barn de møtte det samme. [&:]

Jeg ville brukt navnet uansett....!!!!!!!

Om jeg har sgat til en vennine,søster, kompis at det navnet skal jeg ha om det blir evt jente/gutt og de bruker det, da hadde jeg blitt snurt og brukt navnet UANSETT

ORIGINAL: Camileno

Jeg ville brukt navnet uansett....!!!!!!!

ja, men går litt dårlig da når vi er i familie[:'(] og de har alltid sagt et navn, men nå skal  plutselig "mitt" navn brukes[8|]

Jeg skjønner jo at du synes det er kjipt, men ta det som et kompliment, dine venninner ser tydeligvis opp til deg og synes du har god smak.[:)] På en annen side så har du jo ikke enerett på et navnet selv om du ønsket det først...

Men hadde jeg virkelig ønsket et navn som allerede var "brukt", så hadde jeg blåst i det og brukt det allikevel.

Aaah, jeg så nå at dere var i familie, ja, da kommer det jo an på hvor nær familie dere er da.. Skjønner jo at det kan komplisere det litt mer ja...

Hva er ditt navn egentlig?

Hmm, da ville jeg sakt at det skal jeg bruke uansett, så får dere avgjøre om det blir bra med to med samme navn i en å samme familie[:D]

Vi bestemte navnet på lille snupp tidlig men sa ikke noe til noen før han var født. Sa dermed stjal ingen navnet heller.

ORIGINAL: Trebarnsguttemamma

Jeg skjønner jo at du synes det er kjipt, men ta det som et kompliment, dine venninner ser tydeligvis opp til deg og synes du har god smak.[:)] På en annen side så har du jo ikke enerett på et navnet selv om du ønsket det først...

Men hadde jeg virkelig ønsket et navn som allerede var "brukt", så hadde jeg blåst i det og brukt det allikevel.

Aaah, jeg så nå at dere var i familie, ja, da kommer det jo an på hvor nær familie dere er da.. Skjønner jo at det kan komplisere det litt mer ja...

er nær ja[&o] . jeg veit at jeg ikke har enerett på noe navn men syntes sånn er bare for teit egentlig og regner med at folk viser litt respekt og viser dette når man er i nær familie og er mye sammen.

Derfor jeg holdt det hemmelig, var bare ett fåtall som viste det[:)]

ORIGINAL: Tinkers :P

derfor røper jeg ikke navn før babyen er født[;)]
han opplevd det selv. jeg likte navnet Celine og det tok venninda mi[:@][:@]

jeg har nytt jentenavn jeg liker. som jeg skal holde hemelig tilfelle jeg får jente neste gang[:)]

syntes sånn er merkelig å gjøre jeg.

Skjønner det godt!
Så forteller aldri om navnene jeg vil bruke i fremtiden.

synns ikke at folk har noe enerett på navn uansett.
og om du liker det så godet er det jo bare å kalle barnet ditt det.
er altdi flere barn som har samme navn.
vi fikk barn før di fleste vi kjenner så ingen andre som heter det vår jente heter(enda;)

Jeg hadde navnet snuppa fikk som et alternativ i ti år før hu kom, jeg.. (sånn hvis jeg skulle ha barn..)
og da hu kom var det jammen meg blitt et veldig vanlig navn, men det dreit jeg i.

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: Selina

Syns det hele blir litt barnslig jeg! "DITT" navn?? Ingenting som heter det!

Samme tenkte jeg.. Fikk litt flashback til dukkelek da jeg var liten.. [8|]

okey, dere ser at ditt navn er i tegn ikke sant????? syntes faktisk å plutselig å bytte navn er barnselig jeg[8|]

Man eier jo ikke navna da.. men er litt sånn irriterende.. derfor jeg ikke sier til noen va drømme navnene våre er.. hehe

Har ikke hendt meg, men jeg har holdt tett om navnevalgene,så er jo et godt tips da[;)]

Hatt noen venninner som ikke har klart og latt være å ta ifra andre venninner, er ikke så populært det nei[&:] Er jo ingen som er "DITT" navn, ser noen kommenterer det her- MEN, noen hermer bevist etter andre sine valgenavn og det er irriterende. Mange eksempler på det. Så later de på en måte som om: "Nei jeg viste ikke at de skulle kalle han/ho det" så har de hørt det flere ganger! Noen er hermegåser![:D]

Skjønner deg godt det gjør jeg, noen holder navn kjærer enn andre, men ikke si noe videre da,så kanskje du får ha de for deg selv[:)] Og vil du ha det navnet så kall ungen din det uansett!

Derfor sier ikke jeg hvilke navn jeg vurderer! [;)]

Back
Topp