Blir så skuffet av sambo!!!

*MammaTonje*

Gift med forumet
..

..

?

Hvis folk først ikke vil ha tråden sin ute lenger, syns jeg det er normal høflighet å be om å få hele tråden slettet, istedet for å slette baer sin egne innlegg. Det er frekt mot dem som har forsøkt å hjelpe og som har brukt tid på å svare.

Jøss det var jo noe å irritere seg over også da. Da er man her kanskje litt for mye..

ORIGINAL: snuppis30

ORIGINAL: Undrende85

Hvis folk først ikke vil ha tråden sin ute lenger, syns jeg det er normal høflighet å be om å få hele tråden slettet, istedet for å slette baer sin egne innlegg. Det er frekt mot dem som har forsøkt å hjelpe og som har brukt tid på å svare.

Signerer den [:)]

ORIGINAL: ~Anni87~

Jøss det var jo noe å irritere seg over også da. Da er man her kanskje litt for mye..

Ble sjokkert over det jeg også[8|]

Man må da få lov til å ombestemme seg, kan hende ho la ut innlegget mens ho var forbanna, tenkte seg om og slettet det..

Er man så nysgjerrig så man irriterer seg over det har man et problem syns jeg...[:-]

ORIGINAL: Undrende85

Ja det er hardt å svare på et innlegg!!

Det var uansett kun 1 svar her da så... Og frekt?? Hun må da få velge dette selv?

Alt det skal krangles/diskuters av [8D]

ORIGINAL: Homer

Må innrømme at jeg ikke forstår vitsen med å lage tråd/innlegg for så å slette igjen etter kun kort tid.

men du har jo ikke en kvinnes kompliserte hjerne, så det kan være derfor [8D]

Back
Topp