Blir så sint!

crispy

Elsker forumet
Når folk ikke har noe som helst forståelse for at jeg er trøtt og sliten når eg er gravid! Spes når det er noen i familien min som ikke bryr seg om det. Hun jeg tenkte på har unger selv, men ble ikke så trøtt selv.
Og da kan ingen andre være trøtt under svangerskapet??

Måtte bare få det ut.. Blir litt forbanna...

Jeg bare sniker litt jeg, er fra febr.
Skjønner deg såååå godt!!
Er bare trøtt jeg, hele tida. Vil bare sove å sove å sove... Ikke alle som skjønner det.
Er skikkelig tungt å være på jobb (butikk) og skal være blid å hjelpsom til håpløse kunder[&:]
Håper virkelig det blir bedre etterhvert.

Huff, jeg vet AKKURAT hva du mener.. Slitsomt [&o]

Fysj, slike folk kan holde kjeft.. [:@]

Uff blir frustrert!
Min søster skjeller meg ut og oppfører seg som en 3 åring pga eg ikke kunne være i bergen en uke ekstra til vi skulle til et landsted sammen med familien. (jeg bor på Klepp i rogaland) Nå må hun ta båten i stedet.
Eg har prøvd å forklare henne at eg måtte hjem igjen før eg drar på landet med hele familien og min søster som har 4 unger, pga eg er sliten og trenger mye ro og slappe av! Men eg er vist en selvopptatt og egoistisk person som bare tenker på meg selv...
Blir litt lei meg...

Ja det er utrolig at enkelte mennesker ikke tenker på andre en seg selv.

Har også vært i ett par situasjoner der personene ikke kunne skjønne hvorfor jeg var så trøtt og at jeg var verdens mest usosiale pga jeg ville sove istedenfor å være med ut og være opp hele natten.

Nei, vi har alle rett til å være trøtte, er jo ikke så mye vi kan gjøre med det [;)]
Sov og slapp av med god samvittighet sier bare jeg! Vi har jo faktisk ikke bare oss selv å tenke på, men den/de lille i magen også!

Det er bra dere forstår meg...
Er ikke noe kjekt for oss å være trøtt om ikke folk skal gi oss ekstra dårlig samvittighet og ikke godta at man er trøtt...

Men men de får nå bare si og mene det de vil... Jeg vet nå at jeg venter en liten baby så det gjør meg utrolig glad[:D]
hehe

ORIGINAL: lillemæ

Amen!!

Har en samboer som ikke skjønner hvorfor jeg ikke gidder å være med han på fest til langt på natt...[&:]

ORIGINAL: crispy

Det er bra dere forstår meg...
Er ikke noe kjekt for oss å være trøtt om ikke folk skal gi oss ekstra dårlig samvittighet og ikke godta at man er trøtt...

Men men de får nå bare si og mene det de vil... Jeg vet nå at jeg venter en liten baby så det gjør meg utrolig glad[:D]
hehe

Ja de får si hva de vil! De som har fått barn før har nok bare glemt hvor trette de var når de gikk gravid og de som ikke har vært gravid før, skal få det kjempe gøy når de blir det [;)] Får se om de klager da!

godt det er flere som har det slik.. sikker på at jeg kunne sovet hele dagen.. [:)]

sambo forstår heldig vis, men er verre med di andre rundt oss som skal ha meg med ut på alt mulig rart.. [&o] vil heller være hjemme å kose meg jeg..

Sover masse jeg, legger meg 21.30 hver kveld bortsett fra i kveld da ;) Tar også ofte en lur etter jobb. Men heldigvis har alle rundt meg vist masse forståelse. Samboer lager middag hver dag så jeg kan sove når vi kommer hjem, og har møtt på noen fester, men kommer heller tidlig og går tidlig og alle har vært kjempeforståelsefulle, tror jeg hadde blitt litt irritert om folk prøvde å si at jeg IKKE skulle sove så mye! Det vet jo jeg best lissom, hva jeg og MIN kropp trenger..

Back
Topp