panterinnen
Gift med forumet
Bare lurer på hva dere egentlig mener om dette her...
Så på tv2 i går kveld, og der sitter det rike folk som sier at dem
gjerne skulle gitt bort alle sine millioner for å hjelpe de fattige..
HVORFOR GJØR DEM IKKE DET DA????????
.Er så mange som sier det synes jeg.. Men dem sitter jo bare med fingra i bukselomme
og drar heller or å kjøpe seg en bil til mangfoldige millioner...
Hvis alle dem som sitter på masse millioner virkelig hadde gitt bort pengene sine i stedet for å si
at dem skulle gjerne gjort det så hadde det hjulpet betraktelig mye mer...
Verden er så urettferdig.
Der sitter det flere millioner stakkars små barn som ikke har foreldre pga hiv/aids
og mange av dem skal snart dø av det selv. Hvorfor hjelper ikke folk mer enn dem egentlig gjør????
Hvor sykt er det ikke at man må betale mange tusen kroner for å få adobtert et barn, når det er så ufattelig mange som trenger ett hjem???
Det finnes så mange som gjerne sikkert skulle tatt til seg mange stakkars små men som ikke har midlene for å få gjort det???
Er det noe rettferdighet i det der????
Jeg blir så utrolig sint, det skal ikke være sånn.
Så på tv2 i går kveld, og der sitter det rike folk som sier at dem
gjerne skulle gitt bort alle sine millioner for å hjelpe de fattige..
HVORFOR GJØR DEM IKKE DET DA????????
.Er så mange som sier det synes jeg.. Men dem sitter jo bare med fingra i bukselomme
og drar heller or å kjøpe seg en bil til mangfoldige millioner...
Hvis alle dem som sitter på masse millioner virkelig hadde gitt bort pengene sine i stedet for å si
at dem skulle gjerne gjort det så hadde det hjulpet betraktelig mye mer...
Verden er så urettferdig.
Der sitter det flere millioner stakkars små barn som ikke har foreldre pga hiv/aids
og mange av dem skal snart dø av det selv. Hvorfor hjelper ikke folk mer enn dem egentlig gjør????
Hvor sykt er det ikke at man må betale mange tusen kroner for å få adobtert et barn, når det er så ufattelig mange som trenger ett hjem???
Det finnes så mange som gjerne sikkert skulle tatt til seg mange stakkars små men som ikke har midlene for å få gjort det???
Er det noe rettferdighet i det der????
Jeg blir så utrolig sint, det skal ikke være sånn.