Blir så sint!

~lille nr 2~

Glad i forumet
I går var jeg hos manuellterapaut med lillemor. Hun har nå hatt puta i 14 dager,
men viste ingen tegn på at hun skulle vende seg på den.
Trodde hun hadde kolikk eller låsninger i nakke eller rygg siden hun var så urolig
 når puten var på. Manuellterapauten fant ingen ting og ble overrasket over hvor
 rolig snuppa ble når puta kom av.
 Jeg bestemte meg for å ringe føden for å høre om jeg kunne kom inn for en sjekk,
 så hadde jeg i alle fall prøvet alt jeg kan.
 Jeg ble møtt med e slik tone når jeg ringte :Ja hvis du føler du MÅ komme innom, så bare kom.
 Jeg sa at det ville jeg bare for sikkerhets skyld.
Da jeg kom dit og vi tok av henne puta sier jordmora : Slik skal det ikke se ut når hun har ligget i puta i 14 dager.Hun har for liten pute!
Tenk!! De har gitt meg for liten pute!!! Fikk beskjed om at de 14 dagene med puta ikke hadde hatt noe for seg... Jeg ble så sint!
Etter at hun hadde fått ny pute sier hun jeg pratet med på telefonen : det var jo bra at du ringte å kom innom.
 Jeg svarte henne med at jeg har kommet til å blitt så sint om jeg har kommet på kontroll om 4 mnd og det hadde vist seg at behandlingen ikke hadde fungert fordi de hadde gitt oss for liten pute!!!!!! synd det er for dårlig jeg!!!

Nesten så jeg sender inn klage til sykehuset!

uff så kjedelig :( 

men kjempe bra du tok en ekstra sjekk så det ikke gikk 4mndr til!! ta en dobbel sjekk til du om 14 dager, så håper vi på bedring da :) 

Ja jeg bare tenker med skrekk og gru om jeg ikke hadde kontaktet føden så hadde det sikkert ikke blitt oppdaget.
Hadde vært så kjedelig å kommet på kontroll å fått høre at jeg måtte legge snuppa i skinne eller i værste fall gips!
Syns det er så slørvete av dem å gi meg feil str på puta.

Er jo tydelig at de kanskje trenger litt bedre opplæring rundt dette.

uff det kan jeg skjønne. bra du dro tilbale å fikk sjekket ut!

Back
Topp