Blir så sint :(

lilletitti

Gift med forumet
Uff, i alle tre svangerskap har jeg blitt så mye fortere sint enn jeg pleier. Er egentlig rolig av meg, og veldig sjelden jeg hisser meg opp og blir sint. I dag var det stakkars minstemor deg gikk utover :( får jo selvfølgelig kjempedårlig samvittighet etterpå og da kommet tårene... Stakkars liten skjønner vel ingenting av det som skjer med mammaen hennes. Flere som merker at hormonene herjer?

Har nok opplevd d samme av å tel denna gangen... huske ikkje kordan d va sist, før da va d jo bære mæ å gubben, så han tok nok bære me i beregninga at æ va gravid å at han bær emåtte bite i sæ litt, å ikkje ta sæ nær av d...  men nu når vi har ho lillemor å, å man ikkje kan sove/slappe av når d passe, så kjenne æ at æ blit sint av å tel... å da kjæm d som regel som lyn fra klar himmel, å e over like fort....

Kjenner meg igjen ja..må bite tennene sammen flere ganger om dagen...

ja var liksom greiere første gang når det bare var mannen det gikk ut over :) han skjønner jo litt mer av hva som foregår hos oss:) Husker når jeg gikk gravid med førstemann så var det en stakkars hjemmehjelp som hadde parkert på vår parkeringsplass. Skjelte henne ut som bare det, og jeg gjør aldri sånt!

vi sku egentli bære gått rundt me et skilt i panna kor d sto: "på forhånd, beklager! Hormoner i fri utfoldelse ;)" hehe

Sliter med det samme, spesielt hvis jeg er litt trøtt eller akkurat kommet hjem i fra jobb :p Skal bli herlig når den verste hormonbølgen er over :)

Samme her! Merker jeg blir utrolig sint! Å så har jeg ADHD, så da blir det værre! Klarer heldigvis å holde meg saklig mesteparten av tiden :) Går greit med lillegutt egentlig.. Blir sjelden veldig sint på han..

Back
Topp