blir så sint..

C love K

Elsker forumet
fikk brev fra sykehuset i dag om ultralyden i uke 18.. fikk tid den 11.08.10.. men då er jo jeg 22-23 uker på vei.. skal ringe og klage og spør om å få nye tid..
noen andre som og har fått så seint??

Det må jo være en feil? Kanskje legen eller jordmora di har skrevet terminen feil på henvisningen? Du må ringe og bytte den timen, de kan ikke en gang sette termin så sent.

Sniker litt fra Januar 2011.

Jeg har termin 10. januar og har fått time til ultralyd den 10. august.

Jeg hadde ringt og klaget. Det høres jo veldig sent ut!

- Myth -

Hmmm det var jo veldig seint da. Jeg hadde ringt og klaget. for den UL skal jo vel egentlig være rundt uke 18-19.
skal den ikke det da

Jeg vet ikke, venter på 1. kontroll time i neste uke jeg, så håper da jeg ikke skal være like 'seint' ute på alle kontroller!! men jeg troddde vi desember damer skulle ha det i slutten av juni eller i juli... men vi blir sikkert utsatt pga.ferien....

det var gruelig seint! æ skal på ul i uke 19 av svangerskapet. fikk det sist og.

Ring å klag du[;)]

med førstemann ble eg innkalt til ultralyd når eg var 21 uker på vei.

så tror nok eg blir innkalt så sent denne gangen også, hvis eg får komme til samme sted...

ja kommer til å ringe å klage på tirsdag, syns det var utroligt seint.. søstra mi er jo to uker før meg og fikk 25 juni..
så får vente til tirsdag og se hvaq de komme til å si[8|]

må huske på¨at juli er feriemåned det er nok derfor... det vil nok de fleste av oss merke her inne... men lurer på hvordan de har tenkt å gjøre det med meg for jeg skal ha i uke 20-22 også så da kan de ikke drøye min ul så lenge... irriterende med ferie mnd ja

Oy, har dere fått innkallelse allerede??[8|]
Jeg er vel 18 uker sånn ca midt i fellesferien, så blir nok litt senere her også...[&o]

ORIGINAL: Clovek

ja kommer til å ringe å klage på tirsdag, syns det var utroligt seint.. søstra mi er jo to uker før meg og fikk 25 juni..
så får vente til tirsdag og se hvaq de komme til å si[8|]

Ja det må du ringe å klage på. Jeg fikk UL i uke 20, vurderer å ringe og klage på det jeg da. Er også redd for at jeg kan være lenger på vei, og da er det ihvertall i seneste laget. Hadde du klaget hvis du hadde vært i uke 20? Eller er det mer vanlig?

trur 18-19 og 20 kankje er vanlig.. på de to andre har jeg fått i uke 18. vet søstra mi denne gang fikk i uke 19 denne gang.. er ikke helt sikker på hva som er vanlig egentligt jeg

mener 17 -21 er vanlig

Det er sikkert gjort en feil! Ring og hør!

Forrige svangerskap fikk jeg ord. ul i uke 24!! ringte og spurte om ikke det var litt vel sent!
De ble veldig glad for at jeg ga beskjed, for det var gjort en feil. Ord ul er vel mellom 17-21!? ca tror jeg.

Lykke til [;)]

jeg ha fått i uke 18. (ahus). Fikk i uke 18 sist også.

Back
Topp