Jo too the ssi
Forelsket i forumet
Ei vennina av mg har ei lidå jenta på 6år! hu va hos pappaen sin i helgå (di e aldså isje sammen)! så i går når hu kom hjem fra pappaen så sko mammaen stella hu å legga na for kvelden, så såg hu at hu hadde blåmerker på armane sine. så spurte hu ka så hadde sjedd, så sa hu at hu hadde donkt seg!
så sa mammaen, eg ser d e finger merker på armane dine, hu nekta å sei ka så hadde sjedd m ein gang. mn ite kvert så kom d fram det at pappaen hadde vert sinte å vrenkt armane hennas ront å klemt til, pga hu hadde kost på halsen t pappaen sin, å d likte han isje!
han e aldså vert på kjøret osv... vert inn å ud av fengsel, rett å slett veldi ustabille:S
så i dag har di vert fram og til bage hos politie og barneverne!
får så vont av den lilla jentå så bare prøve å besjuta pappaen sin... hu seie heila tiå "d va isje pappa sin feil:(" den jævelen har sikkert stempla inn i håve hennas at d isje e hans feil å at han isje må sei någe t mammaen sin:(
fy FAEN eg blir så forbanna:(:(:(
*litt lankt, mn må få d ud:S*
så sa mammaen, eg ser d e finger merker på armane dine, hu nekta å sei ka så hadde sjedd m ein gang. mn ite kvert så kom d fram det at pappaen hadde vert sinte å vrenkt armane hennas ront å klemt til, pga hu hadde kost på halsen t pappaen sin, å d likte han isje!
han e aldså vert på kjøret osv... vert inn å ud av fengsel, rett å slett veldi ustabille:S
så i dag har di vert fram og til bage hos politie og barneverne!
får så vont av den lilla jentå så bare prøve å besjuta pappaen sin... hu seie heila tiå "d va isje pappa sin feil:(" den jævelen har sikkert stempla inn i håve hennas at d isje e hans feil å at han isje må sei någe t mammaen sin:(
fy FAEN eg blir så forbanna:(:(:(
*litt lankt, mn må få d ud:S*