Blir så sinna..

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Tok kontakt med lånekassen og spurte om jeg kunne få lenger tid på nå betaletilbake slik at jeg betaler mindre per termin og forklarte situasjonen min. Men trur dere jeg fikk det da.., nei det fikk jeg ikke jeg måtte heller bli flinkere til å legge vekk penger fikk jeg beskjed om..[:'(][:'(]

Dette vet jeg alt om [&:]

Jeg fødte 12 dager for tidlig til å få fødselstipend også... 12dager[:'(]

Eg utsette heile nedbetalinga eitt år eg, du skal kunne utsette nedbetalinga i til sammen tre år. Men må søke for kver termin.

ORIGINAL: Munemor

Eg utsette heile nedbetalinga eitt år eg, du skal kunne utsette nedbetalinga i til sammen tre år. Men må søke for kver termin.

Hvet det, nettopp det jeg driver med, men syntes de kunne hvert litt behjelplig slik at jeg kan få betalt tilbake nå..

Kan ikke skjønne hvorfor det skal være så vaneskelig å la meg få betale over 2 år istedet for 1 år.. må jo betale nesten 3500 hver 3 mnd men det har jeg ikke mulighet til nå som jeg har hesten og nå som hu reiser skulle jeg jo flytte, men har jo ikke råd til det da..

så plagsomt, da! Det burde vel ikke vært noe problem for dem å ordne på, vel?! Er så irriterende slikt altså[:'(]!

Back
Topp