blir så såret

MorTilSanderOgVetle

Forumet er livet
takk [:)]

Dette hadde jeg tatt opp med henne!

Hun som selv har slitt med vekta bør forstå deg!
Gud så barnslig gjort av henne egentlig.

herregud hvor gammel er dama?[8|]
for meg virker dette utrolig barnslig og smålig av henne å si sånt til sønnen sin.
ville ha tatt det opp med henne,for man sier bare ikke sånt[8|]

Selv om det sårer, prøv og overse henne....vet det er vanskelig[:)]

Du har jo vært kjempe flink som har gått ned så mye, ha troen på deg selv.
Selv om hun har tatt slanke operasjon og bukplastikk så betyr det ikke at hun er noe barbidukke, beliv me[;)]

Folk har en tendens til å ta litt av hva angår "klappesegselvpåskuldra" og antikampanjer når de endelig selv har nådd sitt mål. Uansett hva det gjelder; vekt, røykeslutt etc...

Jeg blir så SINT når voksne mennesker lar barn være mellommenn for drittkastinga si! Det er helt lavmål![:@][:@]

Kor gammel er han gutten hun forteller det til?
Hadde blitt kjempe såret eg også[:o]

ORIGINAL: Datt du

Kor gammel er han gutten hun forteller det til?
Hadde blitt kjempe såret eg også[:o]

han er 9 år. er ikke første gangen han forteller noe. husker sist da han sa "mamma sier pappa er dum" da klikka jeg i vinkel å hun fikk høre

ORIGINAL: Refleksheks

Jeg husker du skrev om det samme for en tid tilbake også..
Skjønner jo at det er sårt..
Men - når du ikke er anonym - så er det ikke så vanskelig for henne å komme over det du skriver her inne.. Men det gjør kanskje ikke noe?

nei det gjør egentlig ikke noe.. har mange kjente her inne også, som vet hvordan hun er... [&o]

ORIGINAL: engle_mamma

ORIGINAL: Marlu

Ville tatt det opp med henne ja...

Er ikke holdbart at hun skal snakke drit om deg til han, om det er om vekt eller andre ting.

Barn skal ikke trenge å få høre sånt om og av voksne de er glade i.

signerer denne her.
Utrolig at en voksen dame klarer og si no som dette her til sønnen sin[:@]
Spiller ingein rolle om mora har lest det her eller om HI selv har sagt dette, et barn skal ikke høre noe sånn alikevel og skal ikke bli satt sånn i mellom de som dette her[:@]

HI: jeg er 166 og 78 kilo, vet hvordan du sliter med vekten, men dette skal vi klare, vi og alle andre slankerene her i landet[:D][:D]
Ståpå!!

takk [:)] ja må bare dra meg selv opp etter julen. ble litt for mye godt å spise. hehe.. må skjerpe meg nå.

ORIGINAL: Marlu

Ville tatt det opp med henne ja...

Er ikke holdbart at hun skal snakke drit om deg til han, om det er om vekt eller andre ting.

Barn skal ikke trenge å få høre sånt om og av voksne de er glade i.

Så utrolig barnslig av henne. Ta det opp med henne.. hvis henne hvem som er mest voksen av dere.
Hvis ikke det hjelper fortell din samboer om det og kanskje han kan ta en prat med henne....

En ting ho og må huske på at selv om ho er slankeoperert og at hun har tatt bukplstikk så betyr ikke det at ho aldri kommer til å gå opp i vekt igjen... det er bare et hjelpe middel for at det skal bli enklere for henne og gå ned i vekt og resten av jobben er hennes. Og skal ho sprekke så får ho ikke flere oprasjoner...¨

Lykke til :)¨

Klem fra ei som selv er slankeoperert og har tatt bukplastikk......

Back
Topp